צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 163 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » עסקים באינטרנט


    אורי
    2008-03-21 22:09:22
    היי,
    אני בתחילתו של מיזם אינטרנט, מדובר על אתר שעונה על צורך שלא קיים היום. ומיועד לאוכלסית גולשים שהם קהל מטרה עצום אך יחד עם זאת מוגדר. מה היכולת שלי לבנות את התוכנית העסקית על צפי רווחים מפרסום ? האם עלי לחשוב על מודל עסקי עתידי שיציע הכנסות באתר גם מגורמים נוספים.
    כמו כן, מה מספר הכניסות אליו אני צריך לשאוף כדי להרוויח מפרסום של חברות שירצו לפרסם לאותו קהל מטרה.

    תודה רבה מראש.
    אורי
    תשובות המומחים של הוםביז:
    זהר עמיהוד 22.03.2008 01:03
    שיווק באינטרנט
    ענה על 59 שאלות
    שלום אורי,
    השאלה שלך היא ממש חידה ויש לה הרבה משתנים. חידה ראשונה היא של התנועה. כיצד אפשר להעריך תנועה באתר וכיצד היא תבנה. זה לא דבר שבה מעצמו אלא צריך להשקיע בשיווק אתר האינטרנט. נכון, מפה לאוזן עובד גם באינטרנט, אבל אתה צריך "לתדלק" את התהליך ולהאיץ אותו.
    גם הפרסום הוא חידה. יש הרבה מודלים של פרסום, החל מתשלום עבור הפנייה, תשלום עבור מילוי טופס, תשלום עבור רכישה, באנר, מתן חסות. הפרסום קשור בתנועה.
    כדי שהפרסום יביא כסף, אתה צריך הרבה תנועה מצד אחד ולקוחות שיהיו מוכנים ללחוץ וכמובן פרסומות שמוכנות לשלם. נניח ותבחר מודל של adSense. אתה יכול להיות בטוח שהתנהגות גולשים לאתר כדורגל, שונה מהתנהגות גולשים באתר ספרים בכל הקשור להקלקה על מודעות. בנוסף, לאן מוביל הקליק? אם הקליק מוביל לרכישת ספר אז תרויח עליו מעט כי בעל המודעה מוכן לשלם מעט, אבל אם ההקלקה תוביל לאתר נדלן תקבל יותר כי בעל הבית מוכן לשלם יותר בעבור כל הקלקה.
    אני יכול לספר לך על אתר מועדון קריאה אותו אני מנהל. לאתר זה נכנסים כ- 600 גולשים בממוצע יומי עם 2.3 דפים ניפצים למבקר, כך שבכל יום נצפים כ- 1400 דפים. במרבית הדפים היו פרסומות ולצורך הדיון אפשר לומר שהיו 1000 דפים ביום שנצפו עם פרסומות. כמו כל אתר יש מספר דפים "חזקים" בתנועה אותם ניתן לספור על יד אחת ועוד הרבה דפים עם תנועה מעטה. כאשר פרסמתי באתר מודעות adSense הרווח היומי הממוצע שלי היה 0.75 דולר ובסיכום חודשי כ- 23 דולר. בוא גם נניח שהתרשלתי בהטמעת הפרסומת באתר ואם הייתי מתאמץ הייתי יכול לעשות פי 3! יותר טוב, אז זה מותיר אותי עם הכנסה של 69 דולר לחודש.
    בפרסום באינטרנט יש לקחת כמה מרכיבים יחדיו: סוג הפרסום - CPC, CPM, CPA, באנר; קהל היעד; עלויות שמוכנים לשלם המפרסמים.
    בהחלט יתכן מצב בו תוך כדי הפעלת האתר יתגלו לפניך אפיקים אחרים של הכנסה. לשם כך תצטרך להיות קשוב ללקוחות, להבין מה הם מצאו אצלך ומה עוד הם צריכים. ואם יש לך את היכולת לספק להם את רצונותיה, האם הם יהיו מוכנים לשלם על כך.
    בשלב הראשון של בניית האתר, אני מציע לך לעלות לרשת ללא פרסום ורק לאחר חצי שנה לפחות להתחיל הוסיף פרסומות בשיטת ניסוי וטעייה. האינטרנט הוא שדה הניסיים ואתה לא יודע כיצד הקהל אליו אתה פונה יגיב לפרסומת הן מבחינת הקלקות והן מבחינת חווית הגלישה.
    בהצלחה,
    זהר עמיהוד, ייעוץ עסקי בנושא שיווק באינטרנט
    www.read4free.co.il/im.htm