צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 638 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    מוטי
    2009-08-03 15:40:33
    שלום רב
    אני מנהל שיווק של בית דפוס בצפון
    מבקש רעיונות להגברת המכירות בשוק תחרותי כמו שלנו
    תשובות המומחים של הוםביז:
    ariel 06.08.2009 07:50
    יועץ ניהולי
    ענה על 7 שאלות
    שלום מכובדי, שאלתך הנה כללית ביותר ולשם אבחון נתוני העסק בסביבה עסקית בו הנך נמצא צריכים לברר מס' שאלות: האם אתה משווק את עצמך באמצעות האינטרנט?, אם יש לך אתר יעודי? אם התשובה היא לא, האם יש מס' בתי דפוס בסביבתך? מה מייחד אותך משאר בתי הדפוס?למה שייפנו אליך ולא לאחרים? עד כמה אתה אטרקטיבי במחיר? שאלות אלו הנם אומנם פשוטות וקצרות אך תתפלא לדעת כי בברור עמוק תמצא את עצמך משקיע מחשבה רבה בתשובות לשאלותי.נכון יש עוד עשרות שאלות ע"מ לנתח בצורה האופטימלית את העסק שלך. הנך מוזמן לפנות אלי ע"מ שאוכל לבדוק אפשרות לסייע בעדך, איני גובה תשלום בעבור שרותי הייעוץ.ניתן לפנות
    pitronot.m@gmail.com או פשוט להתקשר ל 050-8998752
    אריאל.

    עירית הנסון 04.08.2009 10:36
    יעוץ עיצובי למיתוג עסק
    ענה על 6 שאלות
    בוקר טוב מוטי,

    בתור מעצבת גרפית הדבר הראשון שאשאל אותך האם
    יש ברשותך אתר אינטרנט?

    יום נעים,
    עירית


    מוטי פרל 20.11.2011 08:52
    ייעוץ עסקי ושיווקי
    ענה על 5 שאלות
    יהיה מאוד לא רציני לשלוף תשובה בלי להכיר את הפלח לעומק ,מתחירם פוטנציאליים ולבצע ניתוח (לא חייב להיות דוקטורט..)
    מי המתחרים?מה היתרונות עליהם?אולי כיווני התפתחות נוספים?אולי פניה לפלח/מגזר יעודי?מגזרים יעודיים?מיעוטים?דתיים?
    לחשוב מחוץ לקופסא אבל אחרי שמכירים את התמונה

    מוטי 0525515533

    06.08.2009 19:26
    ענה על 276 שאלות
    בעזרת השם
    מוטי היקר שלום וברכה,
    שלמה המלך החכם מכל אדם כתב בספר קהלת פרק ט פסוק י: כֹּל אֲשֶׁר תִּמְצָא יָדְךָ, לַעֲשׂוֹת בְּכֹחֲךָ עֲשֵׂה: כִּי אֵין מַעֲשֶׂה וְחֶשְׁבּוֹן, וְדַעַת וְחָכְמָה, בִּשְׁאוֹל, אֲשֶׁר אַתָּה הֹלֵךְ שָׁמָּה.
    התורה מכוונת את האדם ליצור ולעשות ולפעמים אפילו כמה פעולות בו זמנית, מיתוך תקווה וכוונה להשפיע בכמה שיותר כיוונים.

    לשאלתך,
    על מנת להגביר את המכירות ובייחוד בשוק תחרותי כפי שאתה מתאר, כדאי ורצוי לפעול בכמה מישורים וערוצים.
    להלן כמה עצות מעשיות שיכולות לפתח עסק קיים ולהגיע בעזרת השם גם ללקוחות פוטנציאלים נוספים:
    ראשית פתח דפי זהב או כל מקור מידע אחר וצור רשימה של כל מה שבגדר של לקוחות פוטנציאלים. הרשימה צריכה לכלול שם עסק, כתובת למשלוח דואר, טלפון, פקס ומייל.
    בנוסף, הכן דף מידע או מצגת קצרה על העסק שלך והשירות שאתה מציע - הדף או המצגת חייבים לתת תמונה על: השרות, מוצרים שאתה מציע, יכולות, למי אתה מספק כרגע, והמלצות של לקוחות. לאחר מיכן התחל ליצור קשר טלפוני עם אותם לקוחות פוטנציאליים: הצג את עצמך, נסה לסכם בכל שיחה שאתה שולח חומר. לאחר מיכן שלח את החומר בדואר או בדוא"ל או בפקס, כדאי להכין ערכה עם דוגמאות לעבודות של בית הדפוס ולשלוח אותה בדואר למתעניינים. לאחר מספר ימים התקשר חזרה ובדוק שהחומרים ששלחת התקבלו והכול ברור - כדאי שמי שמתקשר יהיה המומחה שבתחום, וזאת על מנת לענות בצורה הכי מקצועית שיכולה להיות. מומלץ לבנות אתר פשוט ביותר בו תציג את החומר האינפורמטיבי שהכנת, כך שתוכל להפנות אנשים גם לאתר.
    בנוסף מומלץ ליצור בסיס נתונים חכם, אפילו ב- Excel, שיכיל את השמות והפרטים של כל מי שאי-פעם קיבל הצעת מחיר או סגר איתך חוזה שרות כלשהוא, ולשלוח את החומר הפרסומי לכלל המאגר של הלקוחות מהעבר שהכנת (הרשימה של לקוחות מהעבר מאפשרת לעניין אותם לקנייה מחודשת בעתיד או כדי שיהוו מנוע להפניית לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך). ניתן לפרט מבצעים חודשיים, מוצרים חדשים, ואפילו לעדכן לגבי עליית מחירים וכן הלאה, את פעילות ההפצה הזו יש לבצע מידי חודש בעקביות - כך תשמור על קשר רציף עם לקוחותיך! במקביל חובה להתחיל בקידום טלפוני מאסיבי. כמו כן, בקש מכל מי שאתה מכיר (מנהל הבנק, שכנים, מכרים, משפחה, לקוחות, ספקים וכו') שיחפשו עבורך לקוחות. מלקוחות מרוצים קח "סיפורי הצלחה", סיפורים שיהוו כממליצים ללקוחות עתידיים. בנוסף, אני ממליץ לך לבצע סקר על מנת לנתר ולזהות את מקור הבעיה: קח דפים וכלי כתיבה, ובדוק עם לפחות 40 אנשים שאתה לא מכיר (רצוי שהרוב יהיו נשים) וברר מה המפתח לקמפיין... למה לא מגיעים אליך, מה גורם למתחרים כן למכור את המוצרים שלהם? למה דווקא אצלם ולא אצלך?... וכו' לאחר שתקבל תשובות לשאלות הללו, יהיה לך יותר קל להבין את מקור הבעיה ולהגדיר פרסום שימשוך אליך את הלקוחות הפוטנציאליים אותם אתה מחפש!
    לאחר שנמצאה התדמית הרצויה, יש ליצור קמפיין שיווקי בסיסי, לא משהו ברמה של משרד פרסום בעלויות אסטרונומיות אלא שיהיה יעיל וזול, נסה לחשוב על משהוא לא שגרתי שימשוך את העין של הסובבים, וייצר עניין בסביבת העסקים בה אתה מעוניין לעבוד. לדוגמא: למה שלא תזמן מספר לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים, ואפילו כאלו מהעבר לסיור מקצועי אצלכם במקום העבודה? לעניות דעתי חשיפת הלקוחות לטכנולוגיה, ולמקצוענות שבה אתם עובדים, תחזק את הרצון לשמר על העסקים אתכם ולביצוע עסקים חדשים, נוספים בעתיד. מוצרים איכותיים, ושירות מעולה - שני דברים קריטיים שעוזרים להתרחב ולהצליח למרות שהשוק רווי.
    טיפ נוסף - פעולות הקידום והשיווק שציינתי דורשות סבלנות רבה, ובאם אתה לא טעון באנרגיות הדרושות לכך, אני ממליץ לך לנסות לשכור על בסיס זמני - לתקופת ניסיון, עובדעובדת עם רקע וכישורים המתאימים למשימת הקידום. רצוי להכין תסריט שיחה ומנגנון מעקב ובקרה וכל מה שצריך כדי שפעולת הקידום תוכל לצאת לדרך, ואת אופן התגמול לבסס בעיקר על תוצאות המכירות (אחוזים). הכלל הוא: ככל שעובד מתוגמל יותר על פי תפוקה, כך התפוקה שלו בדרך כלל עולה.
    טיפים נוספים להעלאת כמות המכירות: להציע הנחה לקניה עתידית לאנשים שקונים את המוצר שלך, להציע הנחה ללקוח על כל לקוח נוסף שיופנה על ידו, בדקו באם התמחור שלכם ריאלי, ודאו כי מחירי המוצרים/שירותים שלכם תחרותיים לשוק. וודא שיש לך קשרי לקוח מעולים עם הלקוחות, באם תתקשר לאחל מזל טוב ביום הולדתו של הלקוח - זה ירגש אותואותה עד למאוד וכך התועלת תהיה כפולה,

    כולי תקווה שהאמור לעיל יעזור ושתמצא את דרכך להצלחה בקרוב.
    מאחל לך שתצליח בעזרת השם בכל מעשה ידך!

    בברכה,
    אליאסיאן אחיקם
    מייסד "יוזמה טובה" - הכוונה להצלחה ברוח היהדות
    Yozma.Tova@gmail.com

    משה בנימין 19.08.2009 09:15
    יעוץ ואימון עסקי ופרטי
    ענה על 142 שאלות
    מוטי שלום רב,

    הבלט את יתרונותיך ולעולם על תשמיץ את מתחריך.

    כעת לעניין:

    נסה לאתר "נישות" יחודיות שבהן אתם חזקים ובמקומות האלה רכז מאמצים.

    ערוך פגישות משוב עם לקוחותיך הקבועים והמרוצים,תתפלא לשמוע את המשפט:
    "יופי שיצרת קשר אני בדיוק צריך/ה ....."

    נסה להפיק לקחים ולבדוק את הסיבות האמיתיות לאי קבלת הזמנות בגין הצעות מחיר שהגשת ולא זכית לקבל את העבודה.

    אשמח להוסיף לך גם בהמשך.

    בברכה,
    משה