צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 569 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    סיגל פרייברג
    2010-02-28 10:30:37
    אני מעוניינת לפתוח חוג יצירה לילדים מהי הדרך הטובה ביותר לשווק את החוג ,תודה רבה סיגל.
    תשובות המומחים של הוםביז:
    27.04.2010 17:38
    ענה על 276 שאלות
    בעזרת השם
    סיגל שלום וברכה,
    השיטה הטובה והיעלה ביותר היא שיווק מפה לאוזן!
    בשיווק מפה לאוזן חשוב לספר על העסק שלך לכמה שיותר אנשים ובכל הזדמנות: באירוע משפחתי, במפגש עם חברים, למנהל הבנק, לבעל המכולת וכדומה - לחייך,להציג את עצמך במשפט אחד, לספר אולי בדיחה או סיפור מצחיק ובהזדמנות הזו לתת לאדם השני את כרטיס הביקור ולהשיג את פרטיו. במקרים בהם מסיבה לגיטימית אותו אדם אינו מועמד כלקוח אצלך בקשי שמות של חברים, מכרים, וגם בני משפחה, שיכולים להתאים לשרות או למוצרים שלך. בקשי מכל מי שאת מכירה (שכנים, מכרים, משפחה, חברים, לקוחות, ספקים וכו) שיחפשו עבורך לקוחות. אם הגיע לקוח מאחד מהם - צ'פרי את אותו גורם שהפנה את הלקוח החדש. חלקי כמה שיותר כרטיסי ביקור לכל מי שנקרה בדרכך, כרטיס ביקור שמעוצב ככרטיס שמעניק הנחות או הנחות נוספות יהוו עניין בקרב הלקוחות שלך. עצבי כרטיסי ביקור עם הנחות, מתכון מוצלח שאת מכירה, הגרלות וכו', כך יעילות הכרטיס שלך תעלה משום ששווי הכרטיס עצמו יעלה. רשת של קשרים עסקיים נקראת נטוורקינג. אל תסתפקי בקשרים שיש לך כעת, חפשי עוד הזדמנויות וצרי עוד קשרים עסקיים באופן יזום. זו אחת הדרכים הבטוחות, למי שמעוניין שהעסק שלו יגדל ויתפתח.
    זמין לרשותך לכל שאלה נוספת ומאחל לך בהצלחה רבה!

    בברכה,
    אליאסיאן אחיקם
    מייסד "יוזמה טובה" - הכוונה להצלחה ברוח היהדות
    Yozma.Tova@gmail.com

    חכמת חיים מפתגמי חז"ל:
    "לשווא נתבע מזולתנו להאמין לנו כל עוד איננו מאמינים לעצמנו"



    משה בנימין 28.02.2010 13:09
    יעוץ ואימון עסקי ופרטי
    ענה על 142 שאלות
    סיגל שלום רב,

    אכן יוזמה ברוכה.

    המיזם לך ממוקד כ- "חוג יצירה לילדים".
    לאחר שתמקדי את טווח הגילאים יהיה לך קהל יעד.

    השיווק היעיל ביותר הינו בשיטת "חבר מביא חבר"
    אולם,ע"מ להתניע תהליך וליצור גרעין לקוחות ראשון
    נסי לשווק/לפרסם במקומון המחולק באזור מגורייך.

    בנוסף ניתן לצרף פלייר לעיתון מקומי לאחר שתגדירי במדוייק את רדיוס ההפצה הרצוי.

    במידה וקהל היעד הינו ילדי גן,צרי קשר עם גננות באזור ובקשי להפיץ לילדי הגן באמצעות פלייר תלוי בגן וכן משלוח הפלייר להורים.

    ככלל: לאחר ההתנעה הראשונה יווצר האפקט של "חבר מביא חבר"

    ספרי איך מתקדם.

    בהצלחה רבה
    משה בנימין

    כהן רונן-מרטין 23.03.2010 07:02
    ניהול כלכלת המשפחה
    ענה על 268 שאלות
    the best way is through kinder-gardens, fliers in parks to mothers in the afternoon. consult a business-consultant through MATI: Merkaz Tipuah-Yazamut, good luck