צור קשר

 

 
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    ליאור , מנהל שיווק תיאטרון קרוב
    2007-05-09 13:48:20
    שלום,
    שמי ליאור ואני איש שיווק חדש בתיאטרון קרוב בתחנה המרכזית החדשה בת"א.
    תפקיד איש השיווק החליף הרבה כיסאות בתיאטרון היו תקופות טובות ותקופות פחות טובות. נכון לעכשו אנחנו לא מצליחים למלא אולמות {כ 75 עד 100 כיסאות} אנו מנסים דרכי פירסום שונות כמו: פירסום סדיר לפורומים, תוכניות , פוסטרים, דיוור ישיר, מבצעים קטנים וכו..
    חשוב להזכיר שזהו תיאטרון פרינג' ואת קהל היעד שמגיע להצגות האלה צריך לדוג אחד אחד דבר המקשה על תוכנית השיווק.
    אשמח לקבל עצות לשיווק ממכם
    תודה.
    ליאור, איש שיווק ויח"צ תיאטרון קרוב
    תשובות המומחים של הוםביז:
    יערה ביסמוט 09.05.2007 14:23
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    ליאור שלום,
    תיאטרון פרינג' למי שלא יודע, זהו תיאטרון שוליים, נסיוני ולא מסחרי במובן המקובל של המלה.
    אינני בקיאה בנעשה בתחום התיאטרון בכלל ובתיאטרון האנטי ממסדי בפרט, כך שאולי המגמה הזו קיימת בכולם.
    איך שלא יהיה, אולי שייך לשלב אטרקציה נוספת החביבה על הקהל כגון: שחקן שבמהלך ההצגה מבשל משהו ומחלק לצופים, אולי לעניין איזו הפקה בטלווזיה לעשות אתכם משהו במשותף, אולי בכל זאת למצוא איזה גוף ולייצג אותו תמורת מימון. ואולי גם שיטות הפרסום שלכם צריכות להיות מקוריות ובלתי צפויות, כמו ההפקות שלכם? אולי להזמין אנשים באופן אישי במרכזי העיר, ואולי, אם אין הענות לנושא, כדאי להוריד פרופיל ולעשות מה שהקהל אוהב ורוצה?

    בהצלחה!

    רות מגד 09.05.2007 14:57
    תקשורת ויחסי ציבור
    ענה על 59 שאלות


    לליאור שלום.

    אכן זו לא מלאכה קלה לשווק וליחצן תיאטרון פרינג'

    האם אתה עושה יחסי ציבור מאסיביים בתקשורת?


    אביבה לנדאו-ארצי 29.05.2007 05:31
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    בוקר טוב ליאור,

    אחת השאלות החשובות שעליך לשאול ולתת עליהן את המענה הוא מדוע אנשים ירצו להטריח עצמם לאחר יום עבודה, או באמצעו ולבוא לתיאטרון שלך ועוד בתחנה המרכזית בת"א. מקום רועש ביותר.
    התשובות אינן באות בקלות. אני מציעה לך שתערוך סיעור מוחות עם צוות השחקנים וכל המעורבים במיזם זה.
    הרעיון שכן עולה במוחי, הוא שתזמין את הנהלת המתחם, הנהלת אגד, דן וכל שאר חברות ההסעה,כולל מוניות, במידה והן שייכות לשם, תציגו להם בחינם
    את ההצגה, תנו להם לחוות את מה שאתם כל כך משתוקקים לו ודרך זה תנסו לערוך סיעור מוחות ולצאת עם פרסום משותף - חברות אוטובוסים עם תיאטרון וכך הנוסע מקבל 2 מקורות משיכה - תועלות ולא רק הבאתו ממקום למקום. תעוררו אצלם את הצורך לעשות הפסקה בחיים המטורפים ולהנות מתרבות לפני שהם נוסעים ליעדם הרצוי. כל הרעיון הוא לעורר צורך של הנוסעים על השילוב של תיאטרון וחברות האוטובוסים וההסעה. זה יכול להיות מאוד מעניין. ואז הפרסום יהיה על האוטובוסים. תנסו לחשוב איך ניתן ליצור פרסום לא יקר שיעמוד בתקציב שלכם. אולי כדאי שתפנו גם לעיריית ת"א והם יאהבו את שיתוף הפעולה המיוחד הזה.
    המוטיב המרכזי זה ליצור שיתוף פעולה עם גוף גדול שיוכל לתרום לכם מהמקום של תרומה לקהילה.

    שיהיה לכם בהצלחה
    והמשך יום קסום,
    אביבה לנדאו-ארצי
    0045 244 052
    www.trio-team.com


    עדי פלאוט 09.05.2007 14:03
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    ליאור שלום,
    לפי התאור שנתת נראה שניסתם כל דרך אפשרית אבל ,בהנחה שיש מי שבכלל רוצה את המוצר (ואני מאמין שיש),עדיין לא מצליחים למלא את האולם.
    פתרון : סקרים.
    צריך לסקור את הלקוחות בפועל ואם אפשר את הלקוחות הפוטנציאלים ולשמוע מהם מה צריך לעשות על מנת להביא עוד לקוחות, היכן "לדוג" אותם ובאילו פיתיונות.
    ואם כבר מדברים על עבודה מול הלקוחות אז זה בדיוק המקום לגרום לפ"לא - פה לאוזן. יש שיטות טובות אבל צריך למצוא מה יעבוד הכי טוב אצלכם.
    אז מקווה שעזרתי לך.
    בהצלחה,
    עדי

    אלי כהן 10.05.2007 16:00
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    ליאור שלום,
    הייתי ממליץ לך למקד את השיווק לקהל היעד של התיאטרון ואז למצוא את אמצעי המדיה. כדאי לבחון אפשרויות לדיוור ישיר ייחודי לקהל היעד, קמפיין באינטרנט וכמובן יח"צ דרך משרד מקצועי.
    בהצלחה.