צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 161 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    אייל ברוך
    2018-06-27 10:51:08
    שלום וברכה לך אליהו יקר, כאן אייל ותודה רבה על שהכרתי אותך היום ועל הערך שאתה מספק ללקוח.
    שאלה,
    כסוכן נסיעות, אמנם עצמאי אך ללא שליטה ממשית על מחירי האתר שלנו למלונות השונים, אשמח לעצה מה יכול להיות סיסתם מבחינתי להצעה שאי אפשר לסרב לה? חשבתי אולי לתגמל את הלקוח במשהו שעדיין לא חשבתי עליו ושגם יהיה סימלי ונותן תשומת לב ממני. תציע לי בבקשה מה היית עושה במקומי. תודה.
    תשובה אישית ממנהל האתר

    צהרים טובים אייל היקר:)

    בשמחה. כיף לראות אדם שני היום שיודע גם להעריך ולהודות בהודעה!

     

    ואני חייב לפרגן לך שהשאלה שלך, שאלה מתקדמת ואיכותית. רואים שאתה יודע לשאול שאלות יעילות.

     

    לשאלתך, יש המון אסטרטגיות שניתן להשתמש במקרה שלך,

    השאלה העיקרית שצריך לדעת כדי לענות לך, זה מה מודל הרווחיות בדיוק.

    כלומר: ממה בדיוק הרווח העיקרי שלך כסוכן עצמאי?

    אולי אפילו יש שירותים נוספים משלימים שלא חשבת עליהם, שיכולים להיות הרבה יותר רווחיים.

     

    וגם, מה המטרה שלך בדיוק שהלקוח יעשה?

     

    בגלל שאנחנו כרגע לא בשיחת ייעוץ שאוכל לשאול אותך שאלות, ולענות תשובה תפורה עליך!

     

    קודם אתן לך את השיטה למצוא את התשובה בעצמך,

    ואז אתן לך כמה רעיונות שאולי יכולו אולי להתאים למצב שלך:

     

    1. תברר עם לקוחות העבר והקיימים שלך, ממה היו הכי מרוצים,

    2. מה היה אפשר לשפר?

    3. תשאל אותם איזה רעיון יצירתי יש להם שיכולתה להוסיף כבונוס כדי שהיו אומרים "וואו"

    4. תחשוב איזו בעיה אתה כתייר או הלקוחות שלך ושל מתחרים חווים בנסיעות שלהם? 

     

    ועם המסקנות האלה תכין רשימת פתרונות אפשרויות לבונוס שאף אחד לו נותן.

     

    הנה כמה רעיונות יצירתיים בשביל ההשראה, תמצא משהו שמתאים לך:

    1. תציע נסיעת VIP לשדה תעופה/חזור עם שמפניה בהזמנה מעל X ₪.

    2. תציע ביטוח נסיעות על חשבונך בהזמנת טיול Y דרכך.

    3. תציע יום שלם של השכרת רכב על חשבונך. יש מדינות שזה גרושים.

    4. תציע ארוחה במסעדה ביעד שלהם על חשבונך.

     

    אם זה ישראלים, הם רוצים להרגיש שהם יצאו מורווחים ולא פראיירים חס וחלילה:)

     

    והנה עוד אסטרטגיית בונוס אחת שבה אתה מאלץ את הלקוח לרכוש. אחרת הוא מפסיד.

    איך בדיוק?

    אתה נותן מתנה לכל הלקוחות שלך למשל לרגל הקיץ:),

    יומולדת, אתר חדש, וכו.. (או שתמצא סיבה אחרת מוצדקת),

     

    המתנה יכולה להיות סכום מסויים, למשל 100 ₪ (תלוי בגודל ההזמנות והרווחיות אצלך),

    ואת המתנה אפשר לממש רק החודש, ורק בהזמנה הבאה מעל סכום 1,200 ₪ למשל.

     

    כך הלקוחות לא ירצו לפספס את המתנה.

     

    אם התשובה עזרה לך, אני שמח:)

    אם תרצה המלצה ספציפית לעסק שלך,  תוכל להזמין שיחת ייעוץ בזק בלחיצה כאן>> 

     

    מאחל לך שפע של לקוחות והצלחות:)

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!