צור קשר

>>ליווי צמוד להכפלת רווחים תוך 3 חודשים>>

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 80 לחיצות
 

 

אליהו ארנד. ׁׁׂ(http://e.arend.co.il/) בעלים ומנהל האתר.

אני עוזר לבעלי עסקים שכבר מכניסים 20,000₪-50,000₪ בחודש, ותקועים על ההכנסה הזאת לפחות חצי שנה, להכפיל את ההכנסות שלהם ל-40,000₪-100,000₪ בחודש, על ידי ליווי אישי צמוד שלי, בהתחייבות מלאה עד לתוצאה, תוך 3 חודשים!! 

על מנת להבין האם אני מסוגל לעזור לכם, תירשמו בבקשה לשיחת אבחון בחינם של 45 דקות.

כל הפרטים כאן>>

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

וזה פוסט בפייסבוק הפרטי שלי שמסביר על הדרך, מוזמנים לעקוב להגיב, לשתף ולפנות אם רלוונטי>>

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    משה
    2007-08-17 05:55:08
    שלום יש לי מפעל אלומיניום בניה והרכבת חלונות דלתות וכו'.
    הייתי מעוניין לקבל עצות כיצד להוביל את העסק קדימה כאשר המפעל הוא קטן מאוד ועובד רק על עבודה איכותית כשיש היום מלא מפעלים גדולים עם איכות בינונית?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 18.08.2007 09:56
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    משה שלום רב,
    התחרות אופינית כיום לכל תחום וכדי להתמודד עם תחרות ולהתפתח יש לעשות פעולות שיווקיות באופן רציף.
    להלן מספר עיצות:
    1. התמקדות בלקוחות הקיימים- דגש על מתן שירות איכותי והגדלת שביעות הרצון של הלקוחות. אבל הכוונה לדאוג שהלקוחות שלך יהיו מרוצים מעל ומעבר מהעבודה שלכם וזאת ע"י מתן "צ'ופר", משהו שלא הוחלט עליו קודם ושהלקוח לא מצפה לו. למשל- ידוע לך שלקוח מסויים רצה להגדיל/ליצור חלון במקום מסויים אך בשל בעיות תקציב, ויתר על העניין. אתה יכול לעשות זאת על חשבונך ובכך להבטיח שביעות רצון רבה ביותר. ברור שהכל צריך להחשב באופן כלכלי, אך אני מניחה שהבנת את הכוונה.
    בקיצור- הגדלת שביעות רצון תגרור אחריה נאמנות לקוחות ושיווק מפה לאוזן שהוא חשוב ביותר.
    2. איתור לקוחות חדשים- בהנחה שחלק גדול מהלקוחות שלך אינם בהכרח הלקוחות הפרטיים אלא אתם עובדים מול מוסדות, אירגונים וכו'. יש להשקיע בפיתוח שת"פ מול קבלנים רלוונטים. להדגיש את היתרון שלכם כאיכותיים.
    כמו כן, חשוב שיהיה לכם ריכוז מסודר ומרשים של כל הלקוחות שלכם כדי שתציגו אותו בפני הקבלנים או לקוחות פוטנציאלים.
    3. להזהר מפרסום- אל תתפתה לפרסם את המפעל שלך במקומון או בכל ערוץ פרסום המוני שכן זה לא קהל היעד שלך. גם אם המחיר יראה לך מציאה, חבל. כפי שכתבתי קודם, הדרך העיקרית שלך היא מפה לאוזן.
    אשמח להתעדכן ואם אתה צריך עוד עזרה, אתה יודע איך להשיג אותי....


    אילן שריקי 20.08.2007 19:48
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    הי משה,ראשית ,אני מאחל לך הצלחה בעסקיך !
    אתה מציין כי מדובר במפעל קטן, לכך אני מניח יש יתרונות וגם חסרונות, וגדאי מאוד שתבין אותם (מעבר לאיכות, האם יש יתרון מחיר, גמישות, מקצועיות, שירות ) וחסרון של תקציב שיווק, חשיפה , תקיב לאנשי מכירות וכו' ...
    בשביל לסייע לך במקצועיות הראויה, עליך לבחור אחד משני האפיקים הבאים, האחד למקד את הבעיות שלך ביתר ספציפיות ולשאול כאן,כדי שאוכל לענות לך במדוייק או להסתייע ביועץ עיסקי שילווה אותך להצלחה, אם תרצה אתה מוזמן לפנות אליי
    בברכה,
    אילן שריקי
    0523182282

    עדי פלאוט 19.08.2007 13:38
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    משה שלום,
    על מנת לדעת כיצד להוביל את העסק קדימה אני צריך לדעת מה אתה עושה (או צריך לעשות ולא עושה) ואז אוכל להתיחס במדוייק יותר לשאלה.
    עדי