צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 530 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    לילך
    2007-10-31 17:01:41
    אני ושותפתי הקמנו עסק בתחום היעוץ וסדנאות לפיתוח אישי. הוצאות הפרסום גבוהות מאוד ואינן מניבות את נתוצאות שקיווינו להן. איך נפרוץ לתודעת הציבור בעלויות סבירות יותר?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    רות מגד 27.09.2008 11:45
    תקשורת ויחסי ציבור
    ענה על 59 שאלות


    רות מגד תקשורת ויחסי ציבור משיבה:
    יחסי ציבור היא דרך מצויינת לפרוץ לתודעת הציבור.
    כיום ניתן ללמוד לעשות לבד יחסי ציבור. תתקשרי אלי בנושא 0773377173
    או היכנסי לאתר שלי
    www.ruth-meged.co.il

    ואשמח לסייע לכן
    בברכה,
    רות מגד

    אביבה לנדאו-ארצי 01.11.2007 09:07
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    לילך בוקר טוב,

    ישנן דרכים רבות לחשיפה ציבורית.
    אישית אני ממליצה על יחסי ציבור וממליצה בחום על היוצעת לענייני יחסי ציבור באתר זה הגב' רות מגד.
    בנוסף, קיים שיווק דרך האינטרנט שאני אינני מומחית לעניין. יחד עם זאת, אתן מוזמנות להתקשר אליי ואכוון אתכן.
    בנוסף, אתן יכולות להשתתף בימי עיון. לדוגמא מחר יש יום עיון לנשות עסקים בקראון פלזאה בתל אביב.
    יש לכן הזדמנות לחשיפה.
    בהצלחה לכן,

    אביבה
    0033 244 050


    עדי פלאוט 02.11.2007 09:33
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    לילך שלום,
    כל הכבוד על היוזמה.
    כאשר את כותבת שזה לא מניב את התוצאות קשה לי לנתח אם מדובר על כך שאף אחד לא מגיב, יש קצת תגובות שנותנות לכן לחיות (אבל לא ברוחב) או שיש זרם של פניות אבל זה לא מספיק על מנת לכסות את הוצאות הפרסום.
    בקיצור צריך עוד נתונים וצריך לגלות למה זה לא עובד. יש המון סיבות וצריך לגלות בדיוק מה הבעיה
    nקצת מהסיבות שיתכנו:
    > הפרסום לא ממוקד
    > הפרסום לא ממוען לפלח הנכון (אולי הפלח לא הגדר נכון ואולי המדיה לא מתאימה)
    > לא בוצעו סקרים על מנת למצוא באמת מה הפלח שלכן צריך
    > המסר בפרסום אינו ברור
    > שימוש במלים שאינן מובנות לציבור
    ....
    יש עוד המון.
    פתרונות
    לכו למישהו שיכול להנחות אתכן.
    אם אין לכן אחד כזה אתן מוזמנות לפנות אלי בכל זמן.
    בהצלחה,
    עדי
    www.expertinfo.co.il