צור קשר

 

 
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    יואל
    2011-02-04 18:08:08
    שלום לכל המומחים!
    השאלות שאני רוצה לשאול כוללים את כל התחומים של המומחים כאן אז הייתי שמח אם השאלה הייתה מגיעה לכמה שיותר מומחים ע"מ לקבל את מירב התשובות והדעות.
    אני לקראת הקמת חברה לניהול נכסים- חברה אשר תפקידה לנהל נכסים שלבעלי הבתים אין זמן/רצון לנהל אותם בעצמם ורוצים שקט נפשי בנושא.
    יש מס' חברות שעוסקות בתחום הנ"ל, בחו"ל הדבר נפוץ יותר אולם אני מאמין מאוד בעסק כיון שזאת לא מותרות, זה עסק שחוסך זמן יקר וטרחה לבעלי נכסים.

    1.מהן הדרכים הכי טובות ואפקטיביות לשיווק של השירות? היכן אני צריך להתחיל לחפש את הלקוחות?

    2.מה חשוב לכלול בחוזה ההתקשרות עם בעל הנכס?(משפטי)
    3.מה חשוב שיהיה באתר אינטרנט ע"מ שיהיה אפקטיבי וימשוך כמה שיותר לקוחות- בהתאם לתחום בו אני עוסק(אינטרנט)
    4. לאילו כיוונים נוספים לדעתכם ועפ"י רעיונותיכם ניתן להתפתח מהבייסיק?
    5.איזו אסטרטגיה שיווקית עלי לנקוט לדעתכם?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    רחל מולא נצר 06.02.2011 14:10
    מיתוג ועיצוב גרפי
    ענה על 6 שאלות
    שלום יואל,
    תחום ההתמחות שלי הוא מיתוג ועיצוב גרפי ותשובותיי לקוחות ממנו.
    תיארת בתחילת מכתבך את התועלת שהעסק שלך יספק ללקוחות - חסכון בזמן ובטרחה לבעלי נכסים.
    יש לדבר על זה בכל הכלים השיווקיים (אגיע אליהם בהמשך תשובתי), היות והרבה פעמים לקוחות תופסים שירותים מהסוג שאתה מציע כמותרות, הם חושבים שאלו דברים שהם יכולים לבצע בעצמם וששירות כזה בתשלום יעלה להם ביותר כסף.
    מדובר כמובן באמונות מוטעות ולכן חשוב לספר בצורה מדוייקת ללקוחות איך אתה מועיל להם:
    לספר להם שהזמן שלהם יקר ושהם לא פנויים לבצע פעולות נוספות ביום העבודה שלהם, שהקשרים שלך מוזילים עלויות היות ואתה מקבל מחירים מיוחדים מספקים, כי זה כדאי להם, שספקים לא יכולים "לעבוד עליך" כדי לא לסכן את הקשרים שלהם איתך, בעוד ידוע על מקרים רבים בהם אנשי מקצוע מנפחים עלויות על מנת להרוויח. פשוט תפרט איך השירות שלך טוב יותר מאשר לעשות את הדברים לאט.
    קוראים לזה "לחיצה על כאבים". הכאב של הלקוחות שלך הוא: בזבוז זמן, בזבוז כסף, התחושה ש"עובדים עליהם".
    אתה מסביר להם איך השירות שלך מונע מהם את כל זה.

    לגבי אתר אינטרנט –
    חשוב לפרט את סוגי השירותים שאתה מספק, איך השירותים האלה מועילים ללקוחות שלך (ממש לפרט מה קורה כשלא רוכשים את השירותים האלה, כמה זה מסרבל את החיים ולעומת זאת – איך השירות שלך עוזר להם).
    כשהעסק כבר קיים תקופה מסויימת - בכל פעם להוסיף המלצות של לקוחות, שיסבירו כיצד עזרת להם ושיפרת את איכות חייהם.
    אם יש אפשרות להציג תמונות של לפני ואחרי מתן השירות שלך (חצר / חדר מדרגות ועוד), זה מומלץ.

    דרכי שיווק יעילות -
    הכי טוב זה שיווק ישיר. אני ממליצה לך לעשות עבודת רגליים – להגיע אל בניינים, לאתר את ועד הבית ולבקש ממנו להסכים לקבל ממך הצעה שתשפר באופן משמעותי את תחזוקת הבניין ואפילו תוזיל את העלויות (תזכור - אתה חייב לעמוד במילה שלך!).
    תכין מכתב אישי עבור כל ועד בית (נוסח המכתב יהיה אחיד לכולם, אך בראש המכתב יתנוסס שמו של האדם הספציפי) ותפרט במכתב איך אתה יכול לעזור לו.
    אם יש לך אפשרות להוסיף תמונות לפני ואחרי גם במכתב, וגם המלצות – זה מצויין!
    תשלח את מכתב בדואר. תכתוב על המעטפה - “בהמשך לפגישתנו – מעטפה זו מכילה הצעה כדאית עבורך!”

    ועכשיו, קבל טיפ חשוב:
    הדרך הטובה ביותר, בעיניי, לספר ללקוחות שלך למה אתה טוב עבורם, היא ע"י מיתוג העסק ויצירת בידול מובהק בינך לבין כל החברות האחרות בתחומך, המתחרים.
    מה זה אומר? אסביר זאת ע"י פירוט ההבדלים בין עסק שהוא מותג לעסק שהוא לא מותג:
    עסק ממותג
    1. עובד עם תכנית מיתוג ברורה, המגדירה את העסק, את התועלות ללקוח, את הלקוחות המדוייקים וכו'. מודע לכל נתוני העסק ויודע לתכנן כל צעד מראש.
    2. משקיע זמן וכסף אך ורק בפעולות שמקדמות אותו.
    3. פונה אל הלקוחות המדוייקים והמתאימים לעסק.
    4. מבודל ביחס למתחרים, מכיר את הייחוד שלו ומספר על הייחוד שלו בדרכים מדוייקות ורלוונטיות.
    5. מחוזר ע"י הלקוחות, שמודעים לערך הגבוה שהוא מספק להם ולבידול ולייחוד שלו.
    6. לא מתחרה על המחירים – בזכות הערכים והבידול הלקוחות משלמים את מה שהוא מבקש. כתוצאה מכך העסק הממותג מרשה לעצמו להעלות מחירים מדי פעם.
    7. מיומנות והתמחות - שומר על אחידות של מוצרים ושירותים וכך מפתח מומחיות ומקצועניות גבוהה בתוך העסק.
    8. עובד בשפה אחידה בכל חזית תפעולית ושיווקית, ובכך משדר ללקוחותיו אמינות ויציבות.

    עסק לא ממותג
    1. בעל העסק לא מכיר את העסק על כל רבדיו, לא יודע לאפיין את לקוחותיו ולא יודע לתכנן את צעדיו בפעילות העסקית השוטפת.
    2. יורה לכל הכיוונים ומקווה לפגוע וכך מבזבז זמן וכסף רבים על נסיונות סרק.
    3. פונה אל כולם ומפספס את הלקוחות המדוייקים.
    4. נראה כמו שאר המתחרים שלו, ללא ייחוד וללא ערך מוסף ללקוחות.
    5. רודף אחרי הלקוחות ומנסה לשכנע שכדאי להם לעבוד איתו אך לא יודע להסביר למה.
    6. מתוך כך שאינו מספק ערכים ייחודיים ללקוחות, הוא נאלץ לגשת לערך היחיד המוכר לו – מחיר נמוך. וכך העסק הלא ממותג מוריד מחירים כל הזמן ומסתכן בהפסדים.
    7. עסק כלבויניק – לוקח מכל הבא ליד, קופץ על כל עבודה גם אם היא לא רווחית, משום שמרגיש שאין לו מספיק עבודה. כך הוא יוצר מצב שלבינוניות בעסק ותחרות קשה עם מבחר גדול של עסקים.
    8. עובד בדרכים שונות ולא אחידות וכך משדר חוסר יציבות ואי אמינות, הפוגעים ברצון הלקוחות לעבוד עימו.

    איך עושים את זה?
    בעזרת ייעוץ אסטרטגי מקצועי, כמובן. אני יכולה לומר לך שאני מספקת שירות כזה בעלויות נוחות מאוד ללקוח. מטרת הייעוץ היא לאתר את הבידול שלך ולנסח אותו בצורה שתמשוך את הלקוחות, להדגיש את התועלות שהעסק שלך מספק ללקוחות, ליצור תכנית עבודה ארוכת טווח שתיצור סדר במערך השיווק של העסק שלך ועוד.
    לאחר הייעוץ האסטרטגי עוברים לשלב בניית עזרי השיווק. זה מתחיל בלוגו וממשיך לכלים נוספים שמטרתם לשרת אותך. חשוב לי לציין שכל החלטה כזאת צריכה להתחשב בתקציב שלך ולא לגרום לך, חלילה להפסדים. זה דורש תכנית עבודה ארוכת טווח, שלוקחת בחשבון את ההתפתחויות בעסק.

    מקווה שהועלתי,
    שיהיה שבוע טוב,
    רחל מולא נצר
    סטודיו נוה למיתוג עסקים קטנים.

    יניב לב ארי 06.02.2011 23:30
    מומחה לפרסום באינטרנט
    ענה על 19 שאלות
    אהלן יואל,
    אתה שואל שאלות מצויינות וזה מעולה, כי זה סימן שאתה פתוח ללמוד.
    השלב הראשוני - הייתי מציע לך לבנות אתר אפקטיבי שיתמקד במכירת השירותים שלך ולא אתר תדמיתי.
    אתר מבוסס וורדפרס יהיה לך זול (אפילו מאוד) להקמה ואפילו זול יותר לתחזוקה.
    מה חשוב לכלול באתר - הדבר הכי חשוב הוא לזכור,
    שהאתר אמנם שלך, אבל הוא לך בשבילך. במילים אחרות - האתר לא אמור לספר עליך, אלא לענות לגולש - מה אני יכול לקבל פה?
    ההבדל אולי נראה קטן, אבל משמעותי מאוד.

    אסטרטגיות שיווק ישנן רבות, השאלה היא מה אתה יודע לעשות, מה אתה מוכן לעשות ומה אתה לא אוהב לעשות. בהתאם לכך תוכל לבחור באילו אסטרטגיות לבחור.

    לגבי חיפוש לקוחות - המקום הנכון ביותר שבו כדאי להתחיל לחפש לקוחות, הוא בדיוק במקום שבו הלקוחות הפוטנציאלים שלך נמצאים:
    פורומים רלוונטים, פייסבוק, בלוגים מקצועיים - מנוע חיפוש יתן לך הרבה מידע.

    חוזים - זה לא אני :)
    למידע נוסף בשיווק אמליץ לך להרשם אל רשימת הטיפים החינמיים שלי בשיווק,
    באתר http://www.yanivlevari.com

    לשאלות נוספות - בשמחה.
    הרבה הצלחה,
    יניב לב ארי
    שיווק באינטרנט למתחילים
    http://www.yanivlevari.com

    אלי כהן 06.02.2011 18:31
    סרטוני פרסום באינטרנט
    ענה על 24 שאלות
    שלום.
    לדעתי כדאי לבדוק קודם בגוגל מה מחפשים הלקוחות שלך ע"י חיפוש מילות מפתח רלוונטיות.
    שייווק יעיל באינטרנט צריך לכלול עמוד נחיתה, סרטוני וידאו ביוטיוב, ואתר אינטרנט לא גדול וממוקד.
    כ"כ אני מאוד מציע להקים עמוד אוהדים בפייסבוק ושם לתת המון מידע בחינם למבקרים בעמוד כדי לשכנע אותם למה הם כן צריכים אתכם ואת השירותים שאתם מציעים.

    מקווה שעזרתי ו/או נתתי כיוון
    אלי כהן - פאי מולטימדיה
    להעביר מסר שיווקי משכנע.
    http://video-promo.com
    http://video-tips.TV