צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 575 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    אלון
    2011-10-30 09:47:00
    אני מדביר במקצועי, עד כה התעסקתי בקטן בעיקר מפה לאוזן (לא כעיסוק עיקרי).
    לא השקעתי בפרסום, לא באסטרטגיה ואפילו אין לי לוגו.

    לאחרונה הפסקתי לעבוד כשכיר ומעוניין לרכז את כל המאמץ כעסק עצמאי.

    יכול להיות שזה מטופש, יכול להיות שזה לא יהיה קשור אפילו 1% להצלחה או לכישלון אך זה מציק לי..
    לא מצליח להחליט על אסטרטגיה בשם.

    אפשרות אחת: ללכת על מה שנקרא בקטן: אלון המדביר
    אפשרות 2: ללכת על בינוני: אלון הדברות
    אפשרות 3: ללכת על גדול: מדבירי הצפון.

    כל שם מבטא אסטרטגיה אחרת, הראשונה מייצגת אדם יחיד בדרך כלל, השניה יכולה לבוא ל-2 הצדדים וה-3 עסק גדול שמייצג מספר עובדים.
    בתחילה באמת נהיה אני ועובד שלי, לאחר מכן אני רוצה לצרף מספר מדבירים מהצפון כקבלני משנה עצמאיים שיקבלו קריאות שלי.

    בכל זאת מה עדיף מבחינה שיווקית,פרסומית ואסטרטגית?
    חשוב שלעסק יהיה לאן לגדול כי עסק בלי פוטנציאל גדילה לא ישאר לטווח ארוך.

    ומבחינה אובייקטיבית שלא משקפת את הידע שלכם בפרסום את מי הייתם מזמינים בהנחה שהייתן רואים 3 מגנטים על הדלת שלכם ויש ג'וקים/חולדות וכו' בביתכם?

    אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית וכל עצה תתקבל בברכה.

    תודה
    תשובות המומחים של הוםביז:
    רחל מולא נצר 15.01.2012 08:16
    מיתוג ועיצוב גרפי
    ענה על 6 שאלות
    שלום אלון,
    אני ממליצה לך על השם השלישי. הוא מבטא אחריות - אתה מתחייב להיות המדביר, ה-ה' הידיעה, של הצפון. זאת הבטחה. זה מיתוג. זה מי שאני הייתי בוחרת - משדר אמינות ובטחון.
    לגבי לוגו - אשמח מאוד לתת לך הצעה.
    האתר שלי אמנם בבניה, אבל אתה מוזמן לצפות בתיק העבודות שלי שנמצא באופן זמני בבלוג:
    http://www.blog.best-design-studio.com/?page_id=436

    בכל מקרה - בהצלחה!
    רחל.


    יניב לב ארי 15.01.2012 01:02
    מומחה לפרסום באינטרנט
    ענה על 19 שאלות
    אלון, זו שאלה מצויינת.
    התשובה היא, שזה לא משנה באיזה שם תבחר, מה שחשוב הם הפעולות שתעשה כדי למתג את השם שלך.
    לדוגמא:
    שטראוס נקראת כך בגלל בעל החברה - משפחת שטראוס
    תנובה נקראת כך בגלל המוצרים שלה - תנובת השדה
    ויטבתה נקראית כך כי זה שם הקיבוץ

    אינטל נקראית ככה כי זה קיצור של מפעל שבבים בינלאומי - INTELligence chips factory
    אייביאם נקראת כך כי זה ראשי תיבות של Internation Business Machines
    ו-HP נקראית ככה כי אלה שמות הבעלים - היולט פקרד

    מרצדס נקראית כך כי זה שם הבעלים, וגם פורד
    פורשה נקראית כל על שם המעצב,
    סובארו נקראית כך בגלל הלוגו (7 כוכבים ביפנית),
    GMC נקראית כך כי אלה ראשי התיבות של General Motors Cars,
    בקיצור - צריך למתג את השם, כדי להשיג את העוצמה שהוא משדר בטווח הארוך, וזה לא משנה אם תבחר אלון המדביר, אלון הדברות, מדבירי הצפון, מדבירי אלון, הדברות הצפון, המדביר מהצפון או כל שם אחר.
    בהצלחה,
    יניב לב ארי,
    פרסום לב-ארי - מומחים לפרסום בגוגל
    http://www.pirsumlevari.com

    אלי כהן 30.10.2011 23:36
    סרטוני פרסום באינטרנט
    ענה על 24 שאלות
    אלון, הייתי מזמין את מי שהיה מייצר אצלי אמינות בפרסום שלו, ואת זה שהיה "מבין" אותי הכי טוב.

    כלומר אם תכתוב שיווקי טוב את החומר הפרסומי שלך, ותפנה נכון לקהל היעד שלך, תקבל הזמנות.
    אם אתה "הדברות הצפון" לא בטוח שלקוח פרטי יזמין אותך.
    בדוק מי קהל המיעד שלך ובהתאם לכך עשה הכל.

    אלי כהן - וידאו טיפ
    להפוך את הידע שלך לכסף!
    http://Video-Tips.TV