צור קשר

 

 
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    r.e.l
    2007-05-07 19:54:06
    שלום רציתי לשאול לפני כשנה פתחנו חנות לתכשיטי כסף וקריסטלים במקום מרכזי בעיר ב"ה החנות מאוזנת מבחינת הכנסות והוצאות אך היא לא פורצת בגדול על אף שיש לה יחודיות באותו איזור. הנקודה היא שאיך שפתחנו אותה מיד קמו ברחבי העיר מתחרים שמוכרים במכירות בבתים או באזורים פחות מרכזיים שהם הולכים על הענין שהם זולים יותר ועם טענה כזאת קשה לנו להתמודד אע"פ שאנחנו יותר זולים אנשים חושבים שכיון שאנחנו חנות יוקרתית במרכז העיר אז אנחנו יותר יקרים איך אני אמור להתמודד בפירסום ולהגיד שמצד אחד אנחנו עם מבחר גדול ויוקרתי מצד שני אנחנו לא פחות זולים מכולם? תודה.
    תשובות המומחים של הוםביז:
    יערה ביסמוט 08.05.2007 09:24
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    שאלה טובה.
    אתה מאד צודק כשאתה בוחר שלא להכנס לתחרות בנושא המחיר, משום שלא שם נקודת החוזק שלך. בכל רגע יכל לקום מתחרה שישבור את השוק. לכן, זה הזמן לחשוב על בידול אמיתי, על משהו ש'יצא ללקוחות' מעבר ל'רק' תכשיט או אבן.
    אולי תציעו ללקוחות 'חוויית קניה'?
    משהו מיסטי? הרצאה בנושא ואחר כך 'התאמה אישית' לפי האישיות, מזלות וכד'? (אני לא ממש מתמצאת בתחום, אבל יודעת על הסגולות המופלאות של אבני החושן).
    אולי תעשו 'מינוי שנתי-טיפולי', בו הלקוח מגיע לתשאול ויוצא עם אבן שמתאימה לו לשלב זה בחייו, בכל חודש הוא חוזר ל'בדיקה' ומחליף את האבן באבן אחרת?
    בקיצור, תפעילו את הגלגלים ותכניסו 'סיפור' והתרחשות לקניה, מה שהמתחרים שלכם בשום אופן לא יהיו מסוגלים לעשות...

    בהצלחה!

    עדי פלאוט 08.05.2007 07:45
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    בוקר טוב,
    שאלה מענינית. יש לנו כאן התנגשות בין מיתוג כיוקרתי למצב האמיתי בשטח (מחירים דומים). אני לא יודע אם כיונתם למיתוג גבוה אבל בטוח הגעתם לשם. כרגע זאת נקודת תורפה כי למתחרים קל להתגבר עליכם. נשמע מה שרשמתם כי אתם לא ממש מחוברים למיתוג הגבוה.
    אתם צריכים להחליט מי אתם באמת ואז העניין יפתר!
    יש שתי דרכים אסטרטגיות וחובה לבחור אחת ולדבוק בה:
    1. לדבוק במיתוג הגבוה, להחליט כי זה באמת אתם ולבנות תוכנית המדגישה נקודה זאת. בצורה כזאת ליצור בידול מהמתחרים ,כך שיהיה ברור לכולם, שאתם לא מתחרים על מחיר אלא על כל משהו אחר : שירות ,איכות (לא רק של הסחורה אלא של העובדים, החנות וכו)
    2. לבנות תוכנית המכוונת אל המתחרים - הכוונה למצוא דרך איך להוכיח לציבור שאתם דומים למתחרים ולכן הסחורה והמחירים דומים. כמובן שעדיין צריך למצוא משהו שיתן את הבידול כי אחרת לא יגיעו אליכם כלל. אולי שירות מעולה או טריק אחר.

    אני אישית מעדיף את הדרך הראשונה אבל שתי הדרכים אפשריות. ברגע שתהייה תוכנית תדעו מה לפרסם ואיך לקדם וכמה זה יעלה.
    אז החליטו וצאו לדרך.
    בהצלחה,
    עדי

    אלי כהן 08.05.2007 14:37
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    שלום רב,
    שאלת שאלה קלאסית שהתשובה עליה היא מיצוב ומיתוג העסק. המיצוב שאתה מבקש ליצור הוא חנות יוקרתית עם מבחר גדול ואיכותי במחירים לא זולים. העניין הוא שקהל היעד שלך צריך להבין את המיצוב שאתה מבקש ליצור ואז יש צורך בפעולות פרסום במדיה. יתכן שאתה צריך לייצר נוכחות במדיה המקומית שפונה לקהלים שלך ולגבש מסר פרסומי שיחזק את המיצוב היוקרתי של העסק.

    בהצלחה.