צור קשר

 

 
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    יהל
    2007-06-18 12:39:50
    ברצוננו להקים ירחון המיועד לציבור הדתי באזור שיש הרבה דתיים אך אין עיתון המדבר אליו. בקשתנו לקבל טיפים או דגשים במה לשים לב, היכן להתמקד וכדו'.
    אגב, אתרכם מעולה מחכים ומועיל.
    תשובות המומחים של הוםביז:
    יערה ביסמוט 18.06.2007 15:11
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    יהל שלום,
    הפקתו והוצאתו לאור של עיתון, דורשת משאבים רבים ולא מעט ניסיון.
    ראשית יש להעסיק עורך טוב, אחד כזה עם "חוש ריח" מפותח למה קהל הקוראים יגיב באהבה. עורך טוב ידע לסנן את החומרים שיתקבלו למערכת ולהכניס את הרלוונטיים ביותר.
    שוק העיתונות המודפסת והמקוונת כל כך רווי ומוצף, שבאמת רק עיתון מאד איכותי או עם נישה מאד מוגדרת יצליח לשרוד.
    בשלב הבא יש למצוא כתבים לתחומים השונים ביניהם: חדשות מקומיות, בילויים, חינוך, תרבות, ילדים,הורות, זוגיות וכל נושא אחר שעשוי לעניין את הקוראים.
    השלב הבא יפגיש אתכם עם הגרפיקאי שיתכנן את הלייאאוט (המבנה הגראפי) העיצובי של העיתון. הוא יעצב את הלוגו (כמובן שעליכם לבחור שם) ואת המדורים השונים.

    זכות קיומו של כל עיתון באשר הוא, זוהי מחלקת המודעות שלו. לכן, השלב הבא יהיה לבנות סקיצת דמי של עיתון, להכניס מדורים אמיתיים עם כתבות אמיתיות ו... לכתת רגליים בין העסקים השונים באיזור על מנת להציע להם עסקאות פרסום מפתות.
    אם העיתון שלכם מיועד לחלוקה חינם, הרי שיופץ בעותקים רבים, מה שיבטיח למפרסמים חשיפה גדולה.
    כמובן שאין לשכוח את שלב ההדפסה וההפצה ואת המחוייבות שנוצרת, לספק לקהל הקוראים והמפרסמים, עיתון חדש ועדכני מידי שבוע או חודש.
    בקיצור, מדובר בהשקעה לא מבוטלת של זמן וכסף ומאד כדאי להתייעץ אפילו בתשלום עם עורך לשעבר של עיתון מוכר, על מנת לדעת מה הסיכויים והסיכונים.
    אגב, זקוקים לכתבת?
    אני מכירה אחת ממש מקרוב... :-)

    רות מגד 18.06.2007 17:13
    תקשורת ויחסי ציבור
    ענה על 59 שאלות
    רות מגד תקשורת ויחסי ציבור
    www.ruth-meged.co.il
    משיבה:

    להפיק עיתון זה רעיון יפה.
    כדי לכסות עלויות יש לגייס מודעותֱ ואחר כך לגשת לתוכן.

    התבוננו סביב ובדקו מה הצרכים של הקהילה.
    במה מתעניינים?
    מה חשוב לקהילה?
    חדשות
    או אולי כתבות
    או עצות
    ובאילו תחומים?
    מחשבים או חינוך? משפחה או פוליטיקה? עיצוב וגינון? רפואה וספרות?

    אשמח לענות על שאלות נוספות באמצעות הטלפון:
    0505321313



    אביבה לנדאו-ארצי 19.06.2007 05:22
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    בוקר טוב יהל,

    לםני הוצאה לאור של עיתון, תערכו סקר שוק וקבוצות מיקוד עם תושבי האזור על מנת ללמוד
    מה חשוב להם, מה היו רוצים לראות בעיתון.
    אילו תחומים חשובים כגון איכות חיים, בריאות,
    תזונה חכמה, תרבות ועוד.
    הרעיון שהעיתון יענה על צרכיהם של מקבלי השירות שלכם - תושבי האזור.

    לכו תערכו מודיעין עסקי בישובים דתיים ותדאגו
    לאסוף את כל העיתונים הרלוונטיים וכך ללמוד
    בדרך קצרה את מאפייני העיתון.

    בנוסף, מאוד חשוב שתנסו לייחד את העיתון שלכם.
    לא להיות עוד אחד מאותו דבר אחרת לא תהיו מותג.

    שיהיה לכם בהצלחה,
    אביבה לנדאו-ארצי
    0045 244 052

    עדי פלאוט 21.06.2007 09:48
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    יהל שלום,
    הטיפ החשוב ביותר הוא לבצע סקר בקרב הלקוחות הפוטנציאלים ולבדוק את הדברים הבאים: 1. האם הם חשים שהם צריכים עלון? 2. מה צריך להיות התוכן בו? 3. מה עוד ירצו שיהיה בעלון פרט לתוכן.
    אפשר להימציא עוד שאלות המתאימות לתשובות אותן אתן מחפשים.
    לאחר שתשאלו 50 עד 100 איש תראו שיהיה לכם קל להתקדם.
    בהצלחה,
    עדי

    אלי כהן 18.06.2007 14:22
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    יהל שלום,
    אין לי נסיון בזה
    אבל נראה לי הכי טוב שתעשה סקר קצר בין האנשים שאמורים לרכוש את הירחון ותברר מה מעניין אותם.
    אני בטוח שי לפחות 20 נושאים רלוונטים ומעניינים שמהווים בסיס טוב לתוכן.

    בהצלחה.