צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 144 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    אודי
    2007-02-09 23:38:56
    שלום רב,
    אני מטפל ברפואה משלימה מזה 10 שנים , בעיסוי,רפלקסולוגיה ושיטות נוספות.
    לאחרונה עלה במוחי רעיון,אני גר במקום שבו יש לפחות 10 מספרות ומכוני קוסמטיקה ברדיוס מאד מצומצם ואני מעוניין לעשות איתם סוג של שיתוף פעולה.
    הם יוכלו לתת ללקוחות שלהם שוברים לטיפול בחצי מחיר,הם ירוויחו לקוח מרוצה ואני ארוויח לקוח חדש.
    שאלתי היא באיזו צורה עלי לפנות אליהם ?
    בטלפון,במכתב או ישירות להגיע למקום ולדבר עם הבעלים.
    שאלה נוספת היא האם כדאי לקחת יחצ"ן ולשלם לו עבור כל טיפול שהוא מביא לי,האם זה יהיה יעיל ?

    בתודה מראש,אודי
    תשובה אישית ממנהל האתר
    אודי שלום, אני מאוד מאמין בשיתופי פעולה. אני חושב שזה רעיון שיווקי שיכול להיות סינרגטי ולהצליח בתנאי שעושים את זה נכון ושומרים על ערכי המותג שלך. אני ממליץ לך, בשלב הראשון, לבחור 2- 3 עסקים לשת"פ ולבדוק איך זה הולך איתם ואז להסיק מסקנות ולהמשיך הלאה. כך תוכל לבדוק את היענות הצרכנים למבצעים שלך. אתה יכול לפנות אליהם בשיחת טלפון ראשונית ולקבוע פגישה פנים אל פנים. תן להם בפגישה את כרטיס הביקור וכן עלון פרסומי שלך. תנסה לסגור את פרטי השת"פ כבר בפגישה הראשונה. מומלץ לדבר עם בעל העסק ולא עם העובד שלו. לגבי יח"צ. אני תמיד בעד פעולת יח"צ במקביל לפעולת הפרסום. אתה צריך רק להגדיר את המטרות המדויקות שלך והצפיות מהיחצ"ן. למשל, הכנסת השם שלך לעיתונות, הודעות על שת"פים שאתה סוגר, להכניס אותך לתוכניות טלויזיה כמומחה בתחום, לסדר לך טור אישי במגזין בריאות רלוונטי ועוד ועוד רעיונות שהיחצ"ן צריך לתת לך לאורך כל הדרך. בהצלחה. אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    תשובות המומחים של הוםביז:
    אלי כהן 11.02.2007 13:46
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    אודי שלום,
    אני מאוד מאמין בשיתופי פעולה. אני חושב שזה רעיון שיווקי שיכול להיות סינרגטי ולהצליח בתנאי שעושים את זה נכון ושומרים על ערכי המותג שלך. אני ממליץ לך, בשלב הראשון, לבחור 2- 3 עסקים לשת"פ ולבדוק איך זה הולך איתם ואז להסיק מסקנות ולהמשיך הלאה. כך תוכל לבדוק את היענות הצרכנים למבצעים שלך.
    אתה יכול לפנות אליהם בשיחת טלפון ראשונית ולקבוע פגישה פנים אל פנים. תן להם בפגישה את כרטיס הביקור וכן עלון פרסומי שלך. תנסה לסגור את פרטי השת"פ כבר בפגישה הראשונה. מומלץ לדבר עם בעל העסק ולא עם העובד שלו.
    לגבי יח"צ. אני תמיד בעד פעולת יח"צ במקביל לפעולת הפרסום. אתה צריך רק להגדיר את המטרות המדויקות שלך והצפיות מהיחצ"ן. למשל, הכנסת השם שלך לעיתונות, הודעות על שת"פים שאתה סוגר, להכניס אותך לתוכניות טלויזיה כמומחה בתחום, לסדר לך טור אישי במגזין בריאות רלוונטי ועוד ועוד רעיונות שהיחצ"ן צריך לתת לך לאורך כל הדרך.

    בהצלחה.