צור קשר

 

 
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    רובי
    2007-12-05 11:53:57
    שלום רב,

    אני עוסקת בעיצוב וייצור ויטראז'ים ללקוחות פרטיים ועסקים. עד עכשיו פנו אלי לקוחות באופן ישיר בעקבות פרסום בעיתון או פליירים. אני עדיין בראשית דרכי והייתי מעוניינת לעבוד בשיתוף עם אדריכלים או מעצבי פנים. השאלה שלי: איך לשווק את עצמי למעצבי הפנים באופן שיעורר שיתוף פעולה? מה הדרך הטובה ביותר להציג את עצמי ואת עבודתי?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    יאיר רפאל שני 05.12.2007 14:23
    אבחון אסטרולוגי נומרולוגי
    ענה על 100 שאלות
    שלום חני,

    חפשי בתוך מעגל המכרים והלקוחות שלך אנשים בתחום עיצוב הפנים, ובקשי את עזרתם.
    יהיה לך קל יותר אם תצליחי לזהות בעיה ולהציע לה פתרון מקורי משלך.
    בדקי את הפתרון על מעגל נוסף - פשוט צלצלי למעצב ותגידי לו שאת רוצה להתייעץ איתו. תתפלאי, אבל רוב האנשים מאוד אוהבים לעזור.
    אחרי שתשכללי את ההצעה שלך, יגיע הזמן לפנות למעגל גדול יותר - כל המעצבים ברדיוס מסויים מהבית שלך. הקשיבי היטב לתשובות, החיוביות והשליליות, ונסי ללמוד מהם.
    מלבד פיתרון, כדאי שתציעי להם גם שיתוף בהכנסות שיגיעו מהלקוחות שלהם.

    בהצלחה,

    אילן מאירי
    שיווק ממוקד



    שפי ספרן כרמי 08.12.2007 10:56
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    כיוון שהשוק שאליו אתרוצה להגיע הוא ממוקד (אדריכלים ומעצבי פנים) הדרך הטובה ביותר היא לפנות ישירות אליהם אם במייל ואם בדיוור ישיר. כמו כן, האם יש לך אתר???
    כמובן, שבשני המיקרים יש להשיקע מחשבה בתוכן ובאופן העברת המסר שאת רוצה להעביר כדי שהמידע אכן יגיע ליעדו ולא לפח האשפה....
    בהצלחה

    יערה ביסמוט 14.12.2007 08:54
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    רובי שלום,
    אדריכלים ומעצבי פנים מופצצים בקו"חים של אמנים ומעצבים לסוגיהם. לכן, על מנת ליצור עדיפות, הייתי ממליצה:
    1. לעשות מחקר שוק קטן בין האדריכלים וללמוד מה גורם להם להעדיף לעבוד עם ספק מסויים. האם השרות, הזמינות, האחוזים שהוא מרוויח, המקוריות, משהו אחר? בנוסף, שווה לברר האם קיים צורך כלשהו שעדיין לא זכה למענה (איזה שרות ייחודי שאת יכולה להציע). במקביל, הייתי משקיעה בויטראז'ים פצפונים כמו מחזיקי מפתחות ומדביקה משהו קטנטן על כרטיס ביקור עבה מנייר ממוחזר, קרטון מעניין או פיויסי ומצרפת לדיוור.
    בהצלחה!

    עדי פלאוט 06.12.2007 21:42
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    רובי שלום,
    מכיוון שהפלח הזה כלל לא מכיר אותך מבחינתם את כלל לא קיימת. אל תעלבי... זה לא שאת לא קיימת, רק שמבחינתם זה המצב ולכן צריך לשנותו.
    כתבי פרופיל קצר 10-15 שורות עליך ועל עבודתיך. הוסיפי תמונה או שתיים והתחילי לשלוח את הפרופיל בדואר לאדריכלים ומעצבי פנים בעלי שם עם מכתב אישי המסביר את מטרתך. השיגי גם את מספרי הטלפון שלהם. צרי אתם קשר. ודאי שהם קיבלו את המכתב ושהם קראו אותו. אם לא בקשי כתובת ולשלחי שוב. אם כן נראי מה תגובתם. אם היא לא טובה...עזבי את האדם. אם היא טובה - המשיכי את התקשורת עד שתגיע למצב בו תוזמן עבודה. היא תוזמן לבסוף.
    בהצלחה,
    עדי
    www.expertinfo.co.il