צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 1,014 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    ארז
    2009-09-14 21:05:20
    מה חשיבותו של אתר אינטרנט לעסק? והאם כדי לי להקים אתר חינמי כניסיון על מנת לבדוק תוצאות(אני עוסק זעיר בתחום הניקיון המעוניין לפרסם את העסק באינטרנט ולצבור לקוחות חדשים)
    תשובות המומחים של הוםביז:
    נעמה ארז 04.01.2012 08:14
    שיווק בתחום הגיל השלישי
    ענה על 21 שאלות
    כיום אתר אינטרנט הוא אמצעי חובה לכל עסק, דרך האתר לקוחות יכולים לשמוע עליך ולהכיר את מרכולתך.
    במידה ואין לך הכרח שוטף באתר הינך יכול להתחיל באתר חינמי (לעיתים בניית אתר לבד הינה מספקת ואין הכרח לעבוד עם חברה לבניית אתרים שתיקח הרבה כסף)

    שפי ספרן כרמי 16.09.2009 20:14
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    ברמה העקרונית אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מאוד חשוב, משהו ברמה של "אם אתה לא שם אתה לא קיים" שהיה פעם בהקשר של דפי זהב.
    גם אם הלקוחות לא יגיעו ישירות מהאתר,עדיין העבודה שיש לך אתר היא איזה שהוא סמן ראשוני שאתה עסק רציני שיכול הלרשות לעצמו לבנות אתר.
    יחד עם זאת, בהתאם לפעילות של העסק, אפשר בהחלט לבנות אתר שלא יהיה יקר ועדיין יעביר את המסרים שאתה רוצה.
    בקיצור- תשובה לשאלתךך: אתר חשוב אך לא חייבים להשקיע בו אלפי שקלים !

    רונית בן שושן 27.01.2010 13:51
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    אתר אינטרנט הינו כרטיס ביקור לעסק. לקוחות וספקים המעוניינים לקבל מידע אודות מוצר או שירות מאתרים ברשת את המידע הרלוונטי.
    אתר יכול להיות תדמיתי בלבד, ויכול להיות גם שיווקי-איטנראקטיבי.
    אם ברצונך ליצור וליזום פעילות שיווקית,ולגייס לקוחות באמצעותו הוא חייב להיות בעל פלטפורמה מתאימה.
    הפעילות ברשת עונה בו זמנית על הצרכים
    השיווקים העיקריים של העסק:
    גיוס לקוחות חדשים כתוצאה משיטת השיווק היוזם ואשר מניבה תוצאות ממוקדות מטרה.
    שימור לקוחות קיימים על ידי ניהול דיאלוג אישי ומתמשך.
    מיצוב ויחסי ציבור על ידי חשיפה רחבה ורלוונטית (בהתאם לקהלי יעד שונים).

    מציעה קודם להגדיר את המטרות של הפעילות ועל פיהן להחליט על האתר/הפעילות השיווקית ברשת המתאימה לך.

    בהצלחה,
    רונית
    www.servicom.co.il


    יערה ביסמוט 06.04.2011 09:58
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    אתר אינטרנט שעשוי טוב, יכל למנף את העסק שלך בצורה מפתיעה. אם כי חוסר תכנון, עשוי לגרום לאתר לשמש ככרטיס ביקור "צף" בין מליוני אתרים, כשאין לו שום משמעות.
    על מנת להבין לעומק את הערך המוסף שאתר צפוי להעניק למכירות שלך, ממליצה בחום, לפני שאתה עורך נסיונות חינמיים, שתירשם לקורס כלשהו לשיווק באינטרנט. רק ידע בתחום, יאפשר לך למדוד את ההשקעה לעומת הפירות.
    יערה ביסמוט - קופירייטרית ומחוללת רעיונות
    אתר הבית - www.hamila.net
    אתר בית הספר לכתיבה שיווקית - www.hamila.biz