|
הכפלת רווחים לעסק
|
תוך 3 חודשים לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
|
|
סטטיסטיקת המודעה: 470 לחיצות
|
| | |
|
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול... בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »
 |
|
אנו חברת שליחויות העוסקת בהצמדות שליחים לבתי עסק, ברצונינו לדעת מהו ערוץ הפרסום המוצלח ביותר עבורינו
|
| תשובות המומחים של הוםביז: |
|
סליחה על האיחור בתשובה, משום מה "נעלם" לי המייל שלך.
ולעניין עצמו-
ראישת הייתי רוצה לעשות קצת "סדר" בין המושגים השונים.
1.קידום העסק- עליכם לאתר את קהל היעד של השירות שאתם נותנים,לאפיין אותו ואז לחשוב היכן ניתן להגיע לאותו קהל יעד.
האם דרך דיוור ישיר?האם נוכחות בכנסים/תערוכות רלבנטיות?האם פרסום בעיתונות מיקצועית?
כמו כן חשוב שתגבשו את הערך המוסף שאתם נותנים ואת היתרון היחסי שלכם.אם אין,אז תחשבו על מסר חזק למשל-צריכים שליחות-תוך שעה אנחנו אצלכם.
2.פרסום-במידה והחלטתם שפרסום בעיתונות מקצועית רלבנטית,אך חשוב להחליט מהו המסר שאתם רוצים להעביר (למשל-שחרור מהתעסקות בכל נושא השליחיויות-רק תגידו ואנחנו כבר נבצע את השליחות עבורכם בזמן ובמועד המתאימים ללקוח).
3.מכירות-אחרי שמגיע אליכם לקוח פוטנציאלי,חשוב שתבצעו את כל תהליך המכירה כמו שצריך- כלומר הסבר ברור על המוצר,תמחור,יתרונות ללקוח וסיגרת העסקה.
בקיצור-יש הרבה עבודה אבל גם בהקשר הזה,עבודה קשה והתמדה משתלמים....
|
 | |
|