צור קשר

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 470 לחיצות
 

אליהו ארנד ייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהל האתר

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    יניב
    2010-05-24 12:40:29
    אנו חברת שליחויות העוסקת בהצמדות שליחים לבתי עסק, ברצונינו לדעת מהו ערוץ הפרסום המוצלח ביותר עבורינו
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 30.05.2010 09:17
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    סליחה על האיחור בתשובה, משום מה "נעלם" לי המייל שלך.
    ולעניין עצמו-
    ראישת הייתי רוצה לעשות קצת "סדר" בין המושגים השונים.
    1.קידום העסק- עליכם לאתר את קהל היעד של השירות שאתם נותנים,לאפיין אותו ואז לחשוב היכן ניתן להגיע לאותו קהל יעד.
    האם דרך דיוור ישיר?האם נוכחות בכנסים/תערוכות רלבנטיות?האם פרסום בעיתונות מיקצועית?
    כמו כן חשוב שתגבשו את הערך המוסף שאתם נותנים ואת היתרון היחסי שלכם.אם אין,אז תחשבו על מסר חזק למשל-צריכים שליחות-תוך שעה אנחנו אצלכם.
    2.פרסום-במידה והחלטתם שפרסום בעיתונות מקצועית רלבנטית,אך חשוב להחליט מהו המסר שאתם רוצים להעביר (למשל-שחרור מהתעסקות בכל נושא השליחיויות-רק תגידו ואנחנו כבר נבצע את השליחות עבורכם בזמן ובמועד המתאימים ללקוח).
    3.מכירות-אחרי שמגיע אליכם לקוח פוטנציאלי,חשוב שתבצעו את כל תהליך המכירה כמו שצריך- כלומר הסבר ברור על המוצר,תמחור,יתרונות ללקוח וסיגרת העסקה.
    בקיצור-יש הרבה עבודה אבל גם בהקשר הזה,עבודה קשה והתמדה משתלמים....