צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 144 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    אורלי
    2011-01-09 10:11:54
    אני מורה לריקוד בתחום ריקודים סלוניים ועוד סגנונות חופשיים כמו דיסקו, ריקודי שורות לטיניים,ג'אז ועוד. אני מעוניינת להרחיב את חוג לקוחותיי... איך מוכרים שרות כמו ריקוד שאינו ניתן להמחשה, במילים אחרות איך אני גורמת ללקוח ליצור קשר ולהגיע לסטודיו. אשמח לייעוץ
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 12.01.2011 15:42
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    ואהו..איזה תחום כייפי....
    ולענין עצמו-
    עליך לעשות את ההבחנה בין השלב של ליצור חשיפה ולגרום ללקוחות להגיע לסטודיו,לבין כאשר הם כבר מגיעים לסטודיו,שאכן ירשמו.
    השלב הראשון-חשיפה!
    1.פרסומים "רגילים" בפלייר,מקומון,לוחות מודעות.אבל חשוב ליצור טקסט נקי,ברור,אטרקטיבי ועיצוב אסטתי.
    2.שימוש בפייסבוק להפצת הסטודיו.
    3.שיתופי פעולה-מגני אירועים ועד בנות מצוה.
    השלב השני-"המכירה" בסטודיו-
    1.לוודא שהמחירים שלך דומים למתחרים.
    2.להכיר היטיב את המתחרים
    3.לא לפחד משיעורי התנסות בחינם/החזרת הכסף/ או כל כלי אחר שיפחית את אי הודאות של הלקוח.
    4.להעביר את המיקצועיות,האהבה שלך לתחום,הכיפיות וכו' בלימוד.
    בהצלחה.