צור קשר

 

 
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    רפאל.
    2007-07-01 05:23:25
    שלום.
    יש לי שאלה.יש לי עסק. וכמובן בשביל שעסק יביא רוחים אני צריך לקוחות.וזה ומר שצריך לפרסם. פניתי מקומנים, עיתונים וכל מיני חברות שמתעסקות בפרסום. כמעט כולם ענו בצורה כזאת:
    תקופת הפרסומת שאנו ממליצים היא חצי שנה לפחות , אבל יותר טוב שזה יהיה שנה. כי לוקח זמן עד שאנשים קולטים שאתה קים, מתרגלים לפרסומת שלך, ללוגו שלך. הפרסומת עובדת בתת-מודע. אחרי חצי שנה-שנה, כאשר אדם מסויים יצטרך למשל לקנות מחשב הוא יזכור את הפרסומת שלך ויתקשר אליך.
    שאלתי היא -האם לא ניתן לעסות פרסומת שתפנה עכשיו ללקוח שצריך מחשב? ואל רק תפנה אלא הטלפון שלי יהיה בין הרשונים שהוא יתקשר אליו. הרי חוץ ממני יש עוד הרבה חברות וחנויות שמוכרות מחשבים.
    אני חושב שפרסומת צריכה להעביר מסר של אימון. וכאשר יש אימון -אזי אנשים קונים.
    האם קיימים דרכים לפרסם בצורה כזאת שפירסום מעורר אימון אצל הלקוחות כבר בפעמים הראשונים ללא צורך לפרסם לחצי שנה- שנה?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    אילן שריקי 01.07.2007 15:13
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    הי רפאל
    ראשית, אני מאחל לך הצלחה בעסקיך. לגבי שאלתך, ההנחה הראשונה שלך כי בשביל להשיג לקוחות צריך פרסום, אכן נכונה, אבל השאלה היא איזה סוג של פרסום.
    גם פרסום שלקוחותיך עושים עבורך ("מפה לאוזן") הוא פרסום מאוד יעיל ואגב, עובד מצויין ולא עולה כסף..בהנחה שהלקוחות שלך מרוצים מהשרות שלך ואתה נתפס בינהם כאמין.
    לגבי מודעת פרסום, אכן בשביל למתג נכון את העסק שלך, זמן פרסום אפקטיבי הוא חצי שנה ויותר. אולם המסר הפרסומי יכול להיות תדמיתי או מכירתי.
    אם תצא בפרסום מכירתי ,דרך מבצע אטרקטיבי, אזי יש לך סיכוי למכור גם בטווח הקצר. ובמידה ויש לך אתר אינטרנט, אזי פרסום במנועי חיפוש יכול להניב תוצאות מהירות והיתרון הוא כי בפרסום אינטרנט, אפקטיביות הפרסום יכולה להמדד בקלות.
    בשורה התחתונה, הדברים נמדדים בתקציב הפרסום שלך וזה השלב הראשון שהייתי בוחן .
    מקווה שסייעתי לך ואתה מוזמן להמשיך לשאול
    בברכה,
    אילן

    רונית בן שושן 02.07.2007 20:12
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    רפאל שלום,
    אין ספק שאמינות ומהימנות מצד העסק מביא נאמנות לקוחות ונכון שחשוב מאוד לשמר לקוחות קיימים ולגייס חדשים - אולם קיימים ערוצי קשר נוספים ואפשרויות פניה ללקוחות פוטנציאליים באמצעים אחרים מלבד פרסום במדיה.
    לא ציינת כמה זמן קיים העסק שלך, מי קהל המטרה שלך, מה עוצמת התחרות בסביבה שבה אתה פועל ועוד..
    חשוב מאוד לשווק נכון את העסק שלך , באופן ממוקד ובהתאם לצורכי הלקוחות שלך ולפיכך הצעתי אליך לנסות לפלח ולאפיין את סוג הלקוחות שלך ואת הגורמים שיניעו אותם לרכוש ממוצריך ולפתח אמון בשירותיך. בהתאם לאפיון זה תוכל לבנות תוכנית שיווק/פרסום ממוקדת ואפקטיבית.

    יערה ביסמוט 01.07.2007 08:42
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    רפאל שבוע טוב,
    האם היית הולך לרופא שיניים שרק אתמול פתח קליניקה? האם היית מפקיד את שיניך אצל מישהו שלא קבלת לגביו המלצות?
    התשובה ברורה.
    בדומה גם בנושאים אחרים אנשים זקוקים להמלצות+מוניטין.
    יחד עם זאת, ישנן דרכים נוספות :לפרסם" ולהתפרסם גם בדרכים לא "מסורתיות". למשל: לכתוב מאמרים בסגנון: "איך לתחזק מחשב?" או "המדריך המקוצר לבחירת מחשב" וכד', עם קישור לאתר שלך. דרך נוספת היא להציע את עצמך לפרק זמן מסויים במחיר מאד סימלי לארגונים שונים (בעיקר ארגוני צדקה ועזרה הדדית) ולקוות שהיושר, האמינות והמקצועיות שלך יניבו הפניות של לקוחות בתשלום.

    בהצלחה!

    אביבה לנדאו-ארצי 03.07.2007 05:32
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    בוקר טוב רפאל,

    על מנת להגיע לאנשים יש צורך בפרסום, אלא שפרסום
    הינו רק אחד מהאצעים להגיע אליו.
    נכון אמרו לך שלוקח זמן עד שמקבלי השירות הפוטנציאליים שלך יפנימו את שם העסק, הלוגו ועדומה. מצד שני יש לקחת בחשבון, שהם גם רוצים
    להבטיח את פרנסתם.
    הרבה יותר זול להגיע לאנשים באמצעות שיווק באינטרנט. היום להרבה מאוד מהאוכלוסיה יש מחשב
    ואינטרנט, כך שניתן להגיע אליהם. יש חברות מיוחדות שמתמחות בכך.
    באשר לתוכן הפרסום, עליך לבדוק עם עצמך, מדוע כדאי לאנשים להגיע אליך ולא לאחרים. תעקוב אחרי
    המתחרים שלך, תראה מה הם מציעים ותראה מהו הדבר השונה, שמהווה ערך מוסף גדול בלעדי לך שיגרום לאנשים להתקשר דווקא אליך. אסטרטגיית מחיר היא טובה בתנאי שאתה יכול לרכוש כמויות גדולות של ציוד ואז הספק יכול לתת לך מחיר נמוך יותר.
    אך להבנתי, המצב אינו כך.
    תחשוב, איזה שירות ייחודי רק לך אתה יכול להעניק
    ולפי הקו הזה לבנות את השם שלך, קרי המוניטין ואח"כ המותג שלך.
    שיהיה לך בהצלחה,
    אביבה לנדאו-ארצי


    עדי פלאוט 01.07.2007 07:13
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    רפאל שלום,
    פרסום היא דרך אחת לבצע קידום לעסק אבל היא לא היחידה. יש בערך 200 שיטות (אם לא יותר).
    בשוק חסר ידע בנושא קידום אבל אנשי עסקים יודעים שצריך אותו ולכן לפעמים הולכים לפתרון הפשוט (שאינו תמיד הפתרון הנכון) - פרסום.
    וגם אז.... יש לדעת מספר דברים על סוגי הפרסומים ועל תגובות קהל על מנת לנתח ברצינות את המצב ולדעת במה לבחור.
    נראה לי מהנתונים שהצגת שאתה פשוט לא בכיוון הנכון. זה לא שפרסום לא יכול לעזור אבל יש דרכים שנראה שיותר מתאימות לך.
    ומכיוון שלא עניתי לך ישירות לשאלה ואין כוונה להשאיר אותך ללא תשובה כלל אז להן תשובתי:
    אמון נרכש בין היתר עם הזמן. מכיוון שאתה עוסק כאן מול קבוצה ולא מול אדם בודד אתה צריך להגיע לאמון מול הקבוצה על ידי זה שאתה משכנע אחד אחד. זה לוקח זמן. הפרסום עצמו יכול להראות קצת יותר מהימן אבל ניסיון אמיתי נצבר על ידי הקבוצה רק לאחר, שפרטים ממנה ניסו, וראו שהיה טוב ויש להם גם מניע לספר לאחרים. לכן בדרך כלל מהמנות בפרסום אינה מספיקה ולא תיתן את התוצאות הנדרשות מיידית.
    אם תרצה הכוונה קצת יותר מדוייקת צור איתי קשר במייל.
    בהצלחה,
    עדי


    אלי כהן 04.07.2007 12:38
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    רפאל שלום,
    שוק המחשבים הוא תחרותי מאוד. יש לא מעט חברות שמפרסמות בתקציבים גבוהים ויש להם נוכחות רבה מאוד במדיה. בגלל שלך אין תקציב פרסום גדול תוכל לעבוד באמצעים זולים יותר כמו דיוור ישיר, איש מכירות, שיתופי פעולה עם עסקים משלימים ופרסום באינטרנט. בכל מקרה פעולת מיתוג העסק לוקחת זמן, לעיתים גם שנים.

    בהצלחה.