צור קשר

>>ליווי צמוד להכפלת רווחים תוך 3 חודשים>>

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 80 לחיצות
 

 

אליהו ארנד. ׁׁׂ(http://e.arend.co.il/) בעלים ומנהל האתר.

אני עוזר לבעלי עסקים שכבר מכניסים 20,000₪-50,000₪ בחודש, ותקועים על ההכנסה הזאת לפחות חצי שנה, להכפיל את ההכנסות שלהם ל-40,000₪-100,000₪ בחודש, על ידי ליווי אישי צמוד שלי, בהתחייבות מלאה עד לתוצאה, תוך 3 חודשים!! 

על מנת להבין האם אני מסוגל לעזור לכם, תירשמו בבקשה לשיחת אבחון בחינם של 45 דקות.

כל הפרטים כאן>>

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

וזה פוסט בפייסבוק הפרטי שלי שמסביר על הדרך, מוזמנים לעקוב להגיב, לשתף ולפנות אם רלוונטי>>

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    שגיב
    2007-08-09 18:51:03
    שלום חברים....
    אני שולח את שאלתי אל כולכם כי האמת שאני לא יודע בדיוק לאן להפנות את שאלתי....
    אני מעוניין להגדיל מעגל לקוחות לעסק "שיפוצים" שבידי אבי שמנהל אותו מעל 30 שנה ובהגיעו לגיל מבוגר די נמאס לו ולכן בשנתיים האחרונות הוא מאבד לקוחות מבלי לשים לב. מה שרציתי לדעת איך אני יכול לעורר את העסק לתחייה - באיזה פרסום אני צריך להשתמש וכד'.
    האמת שאני די מוגבל במשאבים פיננסים מכיוון שאני סטודנט ולכן הייתי מעדיף לבנות בסיס טוב ומשם לצמוח.
    אני מאמין שיש פוטנציאל לעסק העניין הוא רק שאת יחסי הציבור והשיווק אני צריך לקחת לידיים.

    אשמח לכל תגובה
    ותודה מראש
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 11.08.2007 10:17
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    שאלתך חשובה ביותר ומאפיינת הרבה עסקים קטנים: יש שלב בו העסקים מרגישים בירידה או בחוסר צמיחה.זוהי בדיוק הנקודה לעצור ולחשוב מה עושים.הרבה מהעסקים הקטנים לא עושים זאת, ואני שמחה שאתה החלטת להתייעץ (למרות שהייעוץ הניתן בפורמט הזה מוגבל ביותר, כפי שודאי ברור לך....)
    בגדול אתה צריך לפנות לשני כיוונים:
    1. כפי שכתבת, לעורר את העסק- זאת ניתן לעשות ע"י איתור לקוחות חדשים: שימוש בפעולות של יחסי ציבור (כתיבת כתבה במקומון, בעיתונים רלבנטיים, השתתפות בפורומים רלבנטיים). לגבי פרסום, אני אישית חושבת שלעסק מסוג זה פרסום אינו אפקטיבי (ראה בהמשך)
    2. לשמור ולטפח את הלקוחות הקיימים- בהנחה שיש לכם כרגע מאגר לקוחות, חשוב לדאוג ששביעות הרצון שלהם ממכם תהיה גבוהה ביותר. אפשר לחשוב על דרכים צירתיות כיצד ניתן להעלות את שביעות הרצון של הלקוחות מעל ומעבר למצופה וכל זה מתוך מטרה שהלקוחות הקיימים לא ינטשו ויספרו עליכם לחברים שלהם. שיטית השיווק מפה לאוזן היא השיטה הטובה ביותר!!!
    אני יכולה לספר לך מניסיון אישי שממש כרגע אני מחפשת שיפוצניק והדרך היחידה שלי לאתר שיפוצניק היא אך ורק דרך המלצות.אני לא רואה את עצמי פונה לשיפוצניק בעקבות מודעה )מוצלחת ככל שתהייה) בעיתון.
    בהצלחה


    אילן שריקי 13.08.2007 21:09
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי שגיב
    ראשי,,בהצלחה בהחייאת העסק.. אני חושב שהשלב הראשון בחיבור שלך לעסק של אביך , הוא להגדיר באיזה תפקיד את הולך לעסוק בעסק ,כך שתהיה בינכם הפרדה ואולי ,אתה עם פעולות שיווק ומכירות תוכל להחדיר גם מוטיבציה מחודשת לאביך.
    אפיקי הפרסום הם רחבים, ותלויים מאוד בתקציב,
    השאלה היא מי קהל היעד שלך ? למי אתם משפצים?
    מהגדרה זו, ניתן לחשוב על אפיקי פרסום שתואמים את תקציבך, זה יכול להתחיל ממגנטים על דלתות הבתים, פרסום באינטרנט, ובעיתונות מקומית . אבל שוב, הכל תלוי מי הם האנשים אליהם אתה מעוניין להגיע, מה מצבם הסוציואקונומי? היכן הם שואבים אינפורמציה? ברדע שתענה על שאלות אלה יהיה לך קל להגיע לערוץ הפרסום האפקטיבי ביותר עבורך
    פעילות נוספת וזולה מאוד, היא פניה יזומה לכל הלקוחות של אביך בעבר, אני בטוח שמדובר בלא מעט אנשים ושווה (אגב,כניסתינו לחגים), לנצל את ההזדמנו ת וליצור קשר עם כל לקוחות העבר
    אני מקווה שסייעתי ואתה מוזמן לפנות בכל עת
    אילן שריקי
    052-3182282

    רונית בן שושן 10.08.2007 14:36
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    שלום שגיב,
    ראשית, כל הכבוד על היוזמה.
    בשלב הראשון, לפני שאתה ניגש "להוציא" כסף על פעילויות שיווק ויח"צ, עליך ללמוד את לקוחותיך ויותר מכך ללמוד ולהבין את סיבת נטישת חלקם.
    אני מניחה שב- 30 שנה העסק צבר בנוסף למוניטין גם מספר לקוחות לא קטן. נכון היה לדגום לפלח אותם לפי משתנים שונים ולערוך עימם סקר שביעות רצון (כדי לזהות נקודות בעייתיות ולבדוק צרכים וציפיות) עם חלקם ניתן לעשות זאת טלפונית ועם חלקם ראיון פנים מול פנים - תלוי בסוג הלקוח. את השאלות והשאלון צריך לבנות באופן כזה שיהיה בחציו שאלות סגורות וחציו שאלות סגורות (כדי לבדוק נתונים כמותיים ובעיקר איכותיים).
    בשלב השני רצוי לבדוק את תהליכי העבודה פנים ומול הלקוחות.
    רק בשלב הזה, לאחר ניתוח הממצאים ניתן לבחון ערוצי שיווק/פרסום/יח"צ בהתאם למסקנות שיעלו.
    במידה ותזדקק לפרטים נוספים צור עימי קשר או דרך האתר או דרך טל. 054-4658070 .
    בהצלחה
    רונית

    רות מגד 16.08.2007 15:32
    תקשורת ויחסי ציבור
    ענה על 59 שאלות

    רות מגד תקשורת ויחסי ציבור משיבה:
    הדרך הטובה ביותר לפרסם כשאן תקציב הינה פליירים ומודעות על לוחות מודעות ברחוב

    אביבה לנדאו-ארצי 10.08.2007 07:07
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    בוקר טוב שגיב,

    תעבור על רשימת מקבלי השירות הקיימים ואלה שעזבו, תראה מה היקף עלויות השיפוצים מקטן עד גבוה (חלק לפי 3 רמות - קטן, בינוני-גבוה)
    תבנה שאלון של שביעות רצון מהעבודה ומהשירות שאביך וצוותו העניקו ולפי זה תוכל לבנות פרופיל שירות שישקף לכם תמונת מצב ומכאן תוכל לתכנן את המהלכים הבאים.

    בנוסף, תבדוק חברות שיפוצים אחרות ממקומות אחרים, כמקבל שירות פוטנציאלי ותראה מה אחרים נותנים. כך תוכל ללמוד מה חסר שאתה כן היית רוצה
    בנוסף, למה מקבלי השירות שטיפלתם בהם רצו או שהיה חסר להם. הרעיון, לזהות צרכים סמויים או "חלומות" שהאנשים היו רוצים להגשים בתקציב לא גבוה מדי, ריאלי בשבילם.

    תיגש לחנויות מיוחדות של אביזרים רלוונטיים בעת שיפוצים כמו איקאה, חנויות בנמל תל אביב ואולי כדאי לך לחבור למצבת פנים, כי מה לעשות לאישה יש גישה ורגישות ליצירת אווירה חמה של בית.

    במידה ועיצוב הפנים, עצה ראשונה יהיה שירות הבית שלכם על חשבונכם, רק עיצה ראשונה, אז זה יכול בהחלט למשוך מקבלי שירות חדשים.
    דרך אגב, אתה יכול למצוא מעצבי פנים בשנה האחרונה ללימודיהם, כך הם לא יגבו כסף רב ממקבלי השירות שלכם. זו הזדמנות מצויינת למנף את שני התחומים, עיצוב הפנים ואמנות השיפוצים ביחד וכך תתנו שירות שלם.

    שיהיה לכם בהצלחה,
    אביבה
    0033 244 050

    אלי כהן 16.08.2007 17:02
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    שגיב שלום,
    אתה חושב נכון בכך שאתה חייב למנכל את העסק ולדאוד לשיווק שלו. השיווק הוא הדלק ובלעדיו העסק לא ינוע קדימה.
    תאפיין את קהלי היעד שלך לעומק ותבדוק באילו דרכים מקובלות ניתן להגיע אליהם. בנוסף תעלה אתר אינטרנט שמציג את העבודות שלך, ממליצים, תמונות ועוד, ותקדם אותו במנועי חיפוש.
    וכמובן, עבודת רגליים - ללכת ולהיפגש פיזית עם לקוחות ותיקים ולראות מה הצרכים שלהם היום. בפגישות תמיד תדגיש את הערך המוסף שלך (ותק ונסיון ואמינות) כדי לבדל את העסק שלך מהמתחרים.

    בהצלחה.

    עדי פלאוט 27.08.2007 19:26
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    שגיב שלום
    נראה לי שקלעת בול. קח את יחסי הציבור והשיווק לידיים.
    לקוחות קיימים : אסוף את רשימת כל הלקוחות, גם אילו שעזבו או שלא היה אתם קשר זמן רב. צור איתם קשר טלפוני או בפגישה. הסבר להם על השינוי בעסק. הכן דף המסביר כי לעסק יש הנהלה חדשה וכי אתה מחזיר אותו לענינים. כמו כן פרט את כל השירותים שאתה מספק. השאר את הדף בכל פגישה בבית הלקוח ודאג שיהיה לו מגנט או לפחות כרטיס ביקור עם הפרטים שלך. ברר אם הם מכירים משהו שצריך את השירות שלך. אם כן פגוש אותו.
    לקוחות חדשים: פליירים ללא הפסקה. צריך לראות מה הפרסומים המתאימים באיזורך. שאל שיפוצניקים אחרים איך הם מפרסמים את עצמם ונסה שיטות אילו אך אל תוציא כסף רב. בצע פילוט (במידת האפשר) לפני כל פרסום מאסיבי.
    פתח שיטות קידום תקניות ודבוק בהם.
    הרבה בהצלחה,
    עדי