צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 163 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    אהרון
    2007-08-14 18:34:49
    שלום רב!!!
    יש לי עסק של סנדוויצים וטוסטים בשריים בלבד, ניסיתי את כל סוגי הפרסום האפשריים, כאלה שעסקים בסדר גודל כמוני לא חולמים אפילו, אך ללא הועיל, כמו כן אני ממוקם במקום מרכזי בעיר כשנה וחצי.
    אני אובד עצות אנא, אני מעוניין להקשיב לנסיונם של אחרים
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 16.08.2007 11:06
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    אהרון שלום רב,
    ראשית, אל יאוש!!! לכל עסק יש שלבים קשים וזוהי בדיוק הנקודה בה צריך חעצור ולחשוב מה עושים הלאה.
    המידע שנתת הוא מועט מדי בכדי שאוכל לעלות על הסיבה מדוע הפרסום לא הואיל. איפה פירסמת? מה היה סוג הפרסום? (מבצע ספציפי, פרסום תדמיתי?)אבל לפני הכל, צריך בכלל לחשוב האם פרסום בעיתונות הוא אכן הערוץ הכי מתאים לסוג עסק כמו שלך?
    איפה אתה ממוקם? האם יש משרדים/מפעלים בסביבה? אולי שווה דווקא לבדוק שת"פ עם המשרדים.
    או אולי להתמקד בנושא של קידום מכירות כלומר מבצעים אטקרטיביים.
    בקיצור- עליך לעשות חשיבה לגבי הדרכים לקדם את העסק שלך וכאמור, לא בהכרח שפרסום יקר היא הדרך.
    שפי


    אילן שריקי 20.08.2007 19:44
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי אהרון
    ראשית, אני שמח שפנית אליי, ויכול לאמר לך, שכפי שאתה יודע גם בעסקים יש משברים, והגדולה היא לנהל אותם כפי שצריך, אז שאב תקווה ובוא נחשוב יחד, כיצד לסייע לך.
    לפני שפונים לפתרון (פרסום) ,יש צורך לשאול למה אתה מפרסם? מה הבעיה כרגע בעסק?
    השאלה השנייה היא למי אתה מוכר? או מיהו קהל היעד שלך ?
    כשתענה על שתי השאלות הללו, אז אתה, ממוקד בבעיה וניתן יהיה למצוא פתרון יעיל שיקדם אותך קדימה.

    ציינת שפירסמת אפילו באפיקים שעסקים בסדר גודל שלך, חולמים לפרסם בהם, ואני יכול לאמר לך,שלא תמיד הגודל קובע, וייתכן בהחלט שפירסמת במדיה שאינה תואמת את קהל היעד שלך ולפיכך אינה משרתת אותך, לכן אני מחזיר אותך לשתי השאלות החשובות ששאלתי ומכאן אשמח להמשיך לסייע
    בהצלחה
    אילן שריקי
    ilan@art-sell.co.il


    אלי כהן 16.08.2007 16:58
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    אהרון שלום,
    אתה אומר שהלוקיישן שלך מרכזי וזה מצויין. אני גם מניח שהמוצרים שלך טובים מאוד. מה שצריך זה לעורר את המודעות של האנשים ולגרום להם להגיע. תוכל לעשות זאת באמצעות חלוקת פלאיירים, דיילי מכירות ליד קניונים וחניונים ובכלל איפה שיש ריכוזי אנשים. תוכל גם לעשות מבצעים ולחלק כרטיסיה שהטוסט העשירי הוא חינם. בקיצור יש הרבה עבודת שיווק שצריכה להיעשות.

    בהצלחה.