צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 207 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    איתן
    2007-09-17 01:54:52
    שלום.
    אני בן 31. הקמתי עסק שנותן שירותי יעוץ בתחומי ראית חשבון וחשבות לעסקים. הפריצה / חדירה קשים מאחר שלכל עסק יש כבר את אנשי המקצוע שלו.
    מחפש עצה איך לשווק את העסק שלי טוב יותר ואיך לדחוף אותו למעלה.
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 18.09.2007 09:09
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    איתן שלום רב,
    ראשית אל יאוש.הפריצה, כפי שהגדרת אותה, תמיד קשה ולא משנה באיזה תחום. צריך המון אורך רוח, סבלנות ועיקביות. בסוף זה קורה אבל.....
    בדיוק בגלל שאמרת שלכל עסק יש כבר את אנשי המקצוע שלו, אתה חייב "למצוא" משהו שאתה נותן ואנשי המקצוע האחרים אינם נותנים. תחשוב על איזה יתרון יחסי שיש לך מבחינת היכולות שלך האישיות או מבחינת מיגוון השירותים שהעסק שלך מציע ללקוח. רק כך תצליח לפרוץ ולהצליח.
    בהצלחה

    אילן שריקי 17.09.2007 10:43
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי איתן

    אכן, ההתחלה היא קשה כפי שאתה יודע, והשנתיים הראשונות יהוו את מדד ההצלחה שלך.
    ההנחה כי לכל עסק יש כבר רואה חשבון, נכונה אך לא מדוייקת. אמנם אחוזי נטישת רואי חשבון הם יחסית נמוכים,אך עדיין יש הרבה במקום מקום בשוק שלנו להתפתח.
    קהל יעד שיכול להיות רלוונטי עבורך הוא עסקים חדשים בהקמה ופרילנסרים.
    לכן אני מציע לחשוב על פעילויות שיביאו אותך להגיע לקהל היעד הזה, למשל השתתפות פעילה בקהילות עסקים חדשים כמו קפה דה מרקר יכולה להניב פעילות , הקמת אתר אינטרנט שבו תתן ייעוץ ראשוני חינם לפתיחת עסק או לניהול עסק (ויש לעסקים חדשים הרבה שאלות בעניין ) יכולה לחזק את מעמדך בשוק.
    כפי שאתה יודע, שיטת השיווק היעילה ביותר ,בפרט בתחום זה, היא מפה לאוזן, וכאן אני ממליץ לך להשקיע הרבה עבודה ביצירת קשרים חברתיים ועסקיים ענפים.
    אופציה נוספת עבורך, יכולה להיות התמחות בתחום ספציפי, ברגע שאתה פונה לנישה מסויימת, יותר קל לך להגיע לקהל הלקוחות שתרצה (נניח,התמחות ברשתות חנויות, אומנים, מוסכים וכו).
    אני רק יכול לספר לך, כשאני הקמתי את העסק שלי, הופניתי על ידי 3 מכרים שלי ל 3 רואי חשבון שונים, ובסוף בחרתי את זה שייתן לי את השירות המקצועי הטוב ביותר ובמחיר הכדאי . (גם כאן, יש תחרות, כפי שהנך יודע, וזה אומר שאפשר לחשוב על פעילויות נוספות שתתן ללקוחותיך, מעבר לשירותי חשבות..)
    פעילות אחרונה שיכולה לסייע לך, היא מתן הרצאות בקורסים ליזמות ועסקים חדשים ,בקורס היזמים שאני מוביל, הזמנתי רואה חשבון להרצות, על הבטים פיננסים בהקמת עסק, כפי שאתה יודע תחום חשוב מאוד והכרחי.

    בהצלחה ומקווה שסייעתי,
    אילן

    אביבה לנדאו-ארצי 17.09.2007 21:52
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    איתן שנה טובה,
    אחת הדרכים האפקטיביות ליצירת קשרים, קרי חשיפה לכמה שיותר אנשים - מקבלי שירות פוטנציאליים וממליצים פוטנציאליים זה להיות חבר באיגודים וברשתות עסקיות כגון איגוד לשכות המסחר תל אביב, חיפה (אם אינני טועה גם יש באר שבע),
    ארגון BNI- ארגון בינלאומי של רשת קשרים עסקיים בינלאומית. תיכנס לאתר www.bni.co.il תוכל ללמוד
    רבות. תוכל למצוא קבוצה/קבוצות במחוז מגוריך.
    אינני יודעת היכן אתה גר.
    ארגון IBC - ארגון דומה ל-BNI ועוד.
    תיכנס לאתרים של ארגוני רשתות חברתיות ועסקיות.
    ככל שתיצור פגישות עם האנשים ותלמדו האחד את השני - כך תוכל להמליך על אחרים והם ימליצו עליך.

    תעקוב אחר ימי עיון וכנסים לא רק של רו"ח אלא בתחומים בהם יש קהל פוטנציאלי בשבילך.
    הבנת את הכיוון ושיהיה לך בהצלחה.

    שנה טובה וגמר חתימה טובה,
    אביבה לנדאו-ארצי
    0033 244 050