צור קשר

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 310 לחיצות
 

אליהו ארנד ייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהל האתר

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    דרור
    2007-09-19 15:32:48
    שלום,
    למינוף עסקי, שמעתי על דיוור במייל.
    למליון לקוחות ועוד.
    אני עוסק בתחום הדפוס.
    כרטיסי ביקור, מגנטים, גלויות ועוד.
    רציתי לשעת א. איך השיטה
    ב. האם היא מתאימה לתחום פעילותי?
    תודה,
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 22.09.2007 08:41
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    דרור משלום רב,
    דיוור במיל היא בהחלט דרך מקובלת ובהחלט מתאימה לתחום שלך. אך כדי שהיא תהיה אפקטיבית יש לשים לב לכמה דברים:
    1.קיומו של מאגר מידע על הלקוחות.ככל שהמידע הקיים הוא מלא יותר (פרטים + מה רכש הלקוח בפעם האחרונה) כך תדע מה לדוור.
    2. וכאכן הנקודה השנייה החשובה היא תוכן הדיוור: יש לשים לב לתוכן ההודעה מבחינת המסר שאתה רוצה להעביר. המסר חייב להיות ממוקד וקולע כמה שניתן לדרישות הלקוחות.
    בקיצור- דיוור במייל היא שיטה טובה אך גם עליה יש לחשוב ולהשקיע מחשבה כדי שהיא תהיה אפקטיבית.


    אילן שריקי 24.09.2007 12:19
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי דרור
    ישנן שיטות רבות לשיווק, אתה מדבר כאן על שיווק דרך מיילים, שהיא שיטה אפקטיבית , אך תלויה מאוד במספר גורמים:
    1. למי שולחים -האם מדובר בקהל יעד פוטנציאלי?
    2. כיצד ייראה הדיוור? האם יהיה מכירתי מספיק בכדי לגרום לאנשים להקליק על המייל.
    3 . האם יש לך דף נחיתה באתר כך שיקבל את כל הגולשים ויניע אותם לפעולה?
    בשורה התחתונה, המדד תמיד יהיה כמות ההשקעה בפרסום ביחס לכמות הלקוחות שתגייס. זו הדרך היחידה למדוד את אפקטיביות הפרסום.
    אם יש לך אתר אינטרנט טוב, אני מציע לך לשקול פרסום באמצעות מודעות ממונות בגוגל, שהיא לעניות דעתי, שיטה הרבה יותר אפקטיבית, מדידה ותוצאתית.
    אם תרצה אתה מוזמן לקרוא על זה באתר שלי
    בברכה
    אילן שריקי
    www.art-sell.co.il


    רונית בן שושן 23.09.2007 20:27
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    דרור שלום,
    דיוור במייל הוא אחד מערוצי הפרסום / קשר עם לקוחות קיימים ו/או פוטנציאליים. לא הבנתי משאלתך האם התכוונת לשיווק העסק שלך או האם היא מתאימה כמוצר משלים/או שת"פ לתחום עיסוקך.
    נא הסבר.
    אשמח לענות לשאלתך באמצעות אתר זה או ישירות אליי בטל: 054-4658070 .