צור קשר

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 310 לחיצות
 

אליהו ארנד ייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהל האתר

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    אושר
    2007-09-21 08:05:49
    שלום רב.
    אני בעלת חנות טבע קטנה. החנות ממוקמת במקום מסחרי אך קצת צדדי.המוצרים רווחיים ומוכרים(רובם לפחות)ויש לי לקוחות קבועים שבאים והולכים.הבעיה שלי היא שלא מגיעים אלי מספיק אנשים ,אני עובדת כבר שנתיים בעיר שהיתה בה חנות טבע אחת קרוב ל- 20 שנה כך שלכל האנשים עולה באינסטינקט ללכת למקום שהם מכירים שנים ואני מוצאת את עצמי שומעת אחרי שנתיים יותר מדי פעמים את המשפט "מה זו חנות חדשה..."
    עלי לציין שפרסמתי בחצי השנה הראשונה שפתחתי המון במקומונים של העיר,אחר כך הפסקתי בערך ל-10 חודשים ועכשיו אני מפרסמת לסרוגין בעיקר פלאיירים בדיוור ישיר. אני עדיין לא מצליחה להגדיל את מאגר הלקוחות שלי ועדיין מפסידה כל חודש. התחלתי גם בהקמת מאגר לקוחות שיקבל הנחה קבועה בחנות.
    השאלה שלי היא - מה ניתן לעשות לפי ניסיונכם שיביא הכי הרבה תועלת כדי שאוכל לעבור סוף סוף לרווח ולנשום קצת?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 27.09.2007 18:47
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    אושר שלום רב,
    ראשית אני רוצה להתנצל על פרק הזמן הארוך עד לתגובתי. עברתי דירה ואני עדיין בשלבי התארגנות.....
    לעיניינך-
    1. כתבת שפירסמת במקומון והפסקת- איך הייתה התגובה? מדוע הפסקת? חסר לי מידע שכן בדר"כ פרסום חנות כמו שלך בהחלט יכול להתאים במקומון. האם הפרסום היה יעיל? האם המסר שלך היה ממוקד.
    לסיכום נקודה זו- חסר לי מידע אבל הייתי ממליצה לך לעשות "בדק בית" בסוגייה זו.
    2. דיוור ישיר- אותן שאלות ששאלתי בסעיף הקודם, נכונות גם פה. דיוור ישיר מצריך אף הוא מחשבה וחשוב להבין שדיוור ישיר היא אופציה קיימת אך אחוז התגובות ביחס לאחוז הנשלחים הוא קטן.
    3. "פתיחה מחודשת" של החנות- ניתן לעשות מעין פתיחה מחודשת או כל סיבה אחרת אשר במסגרת ה"מסיבה" תאפשרי ללקוחות לטעום מהמוצרים, לקבל הסבר מיקצועי על המוצרים השונים וכו'.
    4. שיתופי פעולה עם תחומים דומים- למשל מכוני כושר.
    מניחה שנתתי לך חומר למחשבה. אשמח להתעדכן.
    שפי


    אילן שריקי 24.09.2007 12:44
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי אושר,
    אני מבין שהבעיה המרכזית היא שאין מספיק לקוחות/מכירות. במידה ועדיין חושבים שאת חנות חדשה, זה אומר, שהפרסום עדיין לא מספק ולא אפקטיבי.
    אני מציע לך לבדוק עוד אפיקי פרסום, לפרסם כתבות ומאמרים בעיתונות מקומית וגם באינטרנט, ליצור מבצעי שיווק יותר יצירתיים שימשכו את הקהל שלך, ייתכן וכדאי גם להוזיל עלויות של חלק מהמוצרים .
    היתרון של הקמת מועדון לקוחות הוא גבוה מאין כמותו ואני בהחלט מציע לך למנף אותו, אולי גם בפרסום.
    מעבר לעניין השיווק, ראוי שתבצעי בדיקה פיננסית להוצאות שלך בעסק, ייתכן מאוד שניתן לצמצם מעט הוצאות שיסייעו לך גם להגיע לרווחיות .
    מקווה שסייעתי ובהצלחה
    אילן שריקי
    www.art-sell.co.il


    רונית בן שושן 23.09.2007 20:50
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    אושר שלום רב,
    מדברייך אני מבינה שהנך בעלת עסק חדש יחסית, מתמודדת עם חנות ותיקה ,באותו תחום, שצברה מוניטין וקהל לקוחות לא קטן בזכות היותה ראשונה ויחידה הרבה שנים. בסביבה כזו התחרות אכן קשה לעסק חדש,לא קל לגייס לקוחות חדשים, לרבות כאלה החוזרים וקונים בקביעות. מילות המפתח להצלחה הן מיקוד, התמדה וסבלנות..
    המשימה שלך היא לבדוק היטב מה קיים אצל המתחרה, מה צריכים הלקוחות, ומה ניתן עוד לעשות שלא נעשה עדין. לנסות ולהבין מה היה נותן ערך מוסף ללקוחות אילולי ניתן. במילים אחרות להבין וללמוד היטב את הפער בין המצוי לרצוי ואותו להשלים.
    לקוחות חוזרים וקונים אצל המתחרה מתוך הרגל של שנים - הדרך להניע אותם לשנות הרגלים הוא ע"י העצמת הכדאיות שלהם לרכוש אצלך את המוצרים. כשתלמדי ותזהי את הגורמים המשפיעים על החלטת הקניה של הלקוחות תכנני את הפרסום והפעילות השיווקית שלך בהתאם - בצורה ממוקדת וברורה.
    ישנן דרכים רבות לגרות לקוחות להתנסות ולהכנס אליך לחנות - החשוב מכל להכיר קודם כל את צרכיהם.
    תיעוד ובניית מאגר לקוחות זה טוב וחשוב, הקפידי לאסוף פרטים חשובים וחיוניים לשמירת הקשר.
    לסיום, תכנני היטב את שיווק העסק שלך. נסי לאפיין ולזהות היטב מה צריך ומה נכון לעשות, אל תמהרי לפרסם ללא תכנית פעילות מוגדרת והחשוב מכל, התמדה וסבלנות. זה ישתלם בסופו של דבר.
    בכל מידע נוסף, אשמח לעמוד לרשותך באמצעות האתר או לטל. 054-4658070.
    שנה טובה ובהצלחה, רונית