צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 530 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    אריק
    2007-10-30 02:15:11
    שלום ,שמי אריק ואני עוסק בייבוא ייצור ושיווק של מוצרי ספא וטיפוח, מזה כ-5 שנים יש ברשותי מוצר בלעדי אותו אני משווק באופן עצמאי בכמה נקודות בארץ השאלה איך אני מממש את הפוטנציאל הגלום במוצר ואת הרעיון שלי לשיווק לתפוצה ארצית אין לי ספק שעם הכוונה נכונה המוצר יהפוך לסיפור הצלחה
    תשובות המומחים של הוםביז:
    אילן שריקי 30.10.2007 14:28
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    שלום אריק
    אם ברצונך לגדול מבחינה שיווקית, עליך לנסות בכמה אפיקים:
    1. הפצה ושיווק לרשתות הפארמים הגדולות
    2. הפצה דרך חברות הפצה המפיצות מוצרים דומים בכל רחבי הארץ, כך תבטיח הפצה יעילה להרבה נקודות מכירה בארץ
    3.מיתוג -השאלה היא כיצד המוצר ממותג? כוונתי היא, מה הסיבה שאנשים יירכשו אותו? האם מדובר בשם ידוע ?
    האם הפצת המוצר מלווה בקמפיין שיווקי- רדיו, טלויזיה, עיתונות. במידה ויש לך את התקציבים הנדרשים, הדרך היא לפעול יחד עם משרד פרסום ומשרד יחסי ציבור .
    4. אינטרנט- האם המוצר מגובה באתר אינטרנט? האם האתר עצמו נחשף ללקוחות פוטנציאלים?
    אני מעריך שיש לך כאן אפשרויות רחבות , וממליץ בכל מקרה לבנות לעניין תוכנית שיווקית מסודרת המגובה בתקציבים שיש לך להשקיע
    במידה ותרצה סיוע נוסף, אשמח
    אילן שריקי
    www.art-sell.co.il

    אביבה לנדאו-ארצי 30.10.2007 05:11
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    אריק בוקר טוב,
    לאחר הגדרת ייחודם של המוצרים ויתרונותיהם, קרי בידולם, קהלי היעד ותועלותיהם - קבע פגישות עם מנהלי מוצרים, שיווק ברשתות הרלוונטיות ולאו דווקא סופר פארם. מאחר והמודעות לספא גבוהה היום יותר מתמיד, נסה לחשוב על רשתות שהמוצרי הספא שלך יכולים לתרום ערך מוסף ייחודי להן ולחזק את המותג שלהן.
    חשוב יצירתי והפוך בשונה מאחרים.

    בהצלחה,
    אביבה