צור קשר

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 311 לחיצות
 

אליהו ארנד ייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהל האתר

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    גלי
    2007-10-30 23:01:06
    שלום אני קוסמטיקאית ולאחרונה פתחתי מכון קוסמטי הממוקם במרכז מסחרי בעיירה מתפתחת באזור הצפון, הייתי רוצה לדעת מה יכול להביא את בית העסק שלי לתודעת הציבור הישן והחדש באיזור
    אציין שאני חדשה בישוב .
    תשובות המומחים של הוםביז:
    אילן שריקי 31.10.2007 13:21
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי גלי
    בהצלחה בעסק שלך.
    כדי שאנשים יכירו אותך את צריכה לפנות באמצעים שיווקים לכמה שיותר אנשים שהם קהל היעד שלך :
    פרסום- דרך מקומון , אתר אינטרנט מקומי,מגנטים על דלתות הבתים וכו'.
    נטוורקינג- חפשי קבוצותBNI באזור מגורייך והצטרפי לכינוסים של אנשי העסקים ב BNI
    הקפידי לחלק שם כרטיסי ביקור איכותיים,והזמיני אנשים לטיפולים במבצעים שתצרי .
    ולסיום, ספרי על העסק שלך לכל אדם שתיפגשי ואט אט תתחילי לצבור לקוחות.
    בהצלחה
    אילן
    www.art-sell.co.il

    רונית בן שושן 31.10.2007 18:19
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    שלום גלי,
    כמו בכל עסק חדש, גם במקרה שלך נדרשת חשיפה, התמדה והרבה סבלנות לרבות בעסקים המתבססים על איכות ומוניטין. ראשית, נסי לפרסם את המכון ואת האיכויות הכדאיות ללקוחות בערוצי פרסום שונים ממוקדים. כמו: ערבי קהילה, עיתונות מקומית, מבצעי הכרות, אינטרנט, חוגי בית/ערבי נשים ועוד.. שביעות הרצון משירותייך יעברו מפה לאוזן ועם הזמן תצברי מוניטין והכרה.
    בנוסף, איספי מידע על כל לקוחה שנכנסת אליך - בעתיד ישמש לך כבסיס לפעילויות שיווקיות נוספות.
    בהצלחה, רונית

    עדי פלאוט 04.11.2007 20:54
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    גלי שלום,
    מזל טוב על הקמת המכון
    1. פליירים (אם את רוצה ללמוד להכינם הגיעי לסמינר שיווק שאני מעביר בתאריך 21.11 בתל אביב.
    www.bizseminars.co.il
    2. בחינה של פרסומים במקומון-לא בגדול עם הוצאות גדולות. בלכ מקרה יש לבחון כמה אנשים מגיעים מערוץ זה כי יתכן שהוא לא ממש יעיל.
    3. מבצעים של בחר מביא חבר תמורת הטבה כל שהיא.
    4. ארועים במכון - למשל הרצאה בערב בקשר לחומר מסויים או שיטה מסוימת וכדומה.
    יש עוד הרבה שיטות וקשה לי לפרט את כולן אבל בייתי מתחיל בכל או לפחות חלק מהכיונים הנ"ל.
    אשמח לראותך בהרצאה שלי,
    בהצלחה,
    עדי
    www.expertinfo.co.il

    אלי כהן 12.11.2007 14:43
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    גלי שלום,
    מומלץ קודם כל לאפיין במדויק את קהל היעד שלך.
    לאחר מכן תוכלי לפנות אליו באמצעות דיוור ישיר, שיתופי פעולה עם עסקים אחרים, ידיעות יח"צ בעיתונות המקומית, אתר אינטרנט, קשרים אישיים, מפה לאוזן, מודעת פרסום במקומון וכו'.
    יש לא מעט דרכים. תגדירי תקציב פרסום חודשי ואז תפעלי.

    בהצלחה.