צור קשר

>>ליווי צמוד להכפלת רווחים תוך 3 חודשים>>

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 81 לחיצות
 

 

אליהו ארנד. ׁׁׂ(http://e.arend.co.il/) בעלים ומנהל האתר.

אני עוזר לבעלי עסקים שכבר מכניסים 20,000₪-50,000₪ בחודש, ותקועים על ההכנסה הזאת לפחות חצי שנה, להכפיל את ההכנסות שלהם ל-40,000₪-100,000₪ בחודש, על ידי ליווי אישי צמוד שלי, בהתחייבות מלאה עד לתוצאה, תוך 3 חודשים!! 

על מנת להבין האם אני מסוגל לעזור לכם, תירשמו בבקשה לשיחת אבחון בחינם של 45 דקות.

כל הפרטים כאן>>

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

וזה פוסט בפייסבוק הפרטי שלי שמסביר על הדרך, מוזמנים לעקוב להגיב, לשתף ולפנות אם רלוונטי>>

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פיתוח אישי ועסקי


    אילנה
    2013-06-17 10:34:42
    שלום אני בעלת מוסך ורציתי הצעות איך להגדיל את מאגר הלקוחות
    תשובות המומחים של הוםביז:
    תמי מזור 17.06.2013 22:14
    מאמנת אישית/עסקית ויועצת
    ענה על 4 שאלות
    ערב טוב אילנה.
    הגדלת מאגר לקוחות פירושו שיווק יזום.
    כלומר הגדלת הפניות לעסק, הגדלת מכירות והגדלת מחזור כספי לבית העסק.
    להגדלת מאגר לקוחות יש דרכים רבות שכמובן מצריכות לאו דווקא כסף אלא עבודה.
    1 .הקמת דף פייסבוק עסקי פעיל ומנוהל נכון שמניע לרכישה.

    2. הפקת סרטוני טיפים לבעלי רכב.
    3. איתור לקוחות חדשים בעזרת לקוחות מרוצים.
    4. שיתופי פעולה עם חברות ביטוח, סולרי רכבים ועוד.
    5. מציאת תועלת יחודית לעסק שלכם ואיתור לקוחות פוטנציאלים.
    6. אימון של צוות השירות והמכירות למקסימום תוצאות.
    מאחלת לך בהצלחה!!׳
    תמי מזור, יועצת עסקית.
    ״מזור לנפש״

    עפרה בן ציון 17.06.2013 21:39
    יועצת ומאמנת עסקית, רו\"ח
    ענה על 26 שאלות
    אילנה יקרה,
    השאלה שלך קצת קצרה ולא מפורטת. לא סיפרת איזה מוסך באיזה תחום. האם יש שיתוף פעולה עם חברות או סוכני ביטוח? האם יש שיתוף פעולה עם מוסכים אחרים? האם יש שיתוף פעולה עם מכוני רישוי?
    כל אלה רעיונות על קצה המזלג אבל חייבים לרדת פה יותר לעומק ולנתח מי הלקוחות הנוכחיים כיצד הם מגיעים ומי הלקוחות הרצויים.
    היכן נמצאים הלקוחות הרצויים ועוד שאלות רבות.
    מקווה שנתתי לך כיווני מחשבה.
    בברכה
    עפרה