צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 654 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פיתוח אישי ועסקי


    גלי בר-און
    2007-11-25 11:49:24
    שלום רב,
    שמי גלי תאריך לידה 20-3-75 ואני רפלקסולוגית ומדריכת עיסוי תינוקות. אני מתמקדת בעבודתי בנשים הרות, תינוקות וילדים. אני מנסה להרים את העסק אך לא מצליחה להניע אותו כל פעם לכדי מטופל-שניים. חילקתי עלונים, כרטיסי ביקור, הדגמות ובכל זאת...איפה אני טועה? מה לעשות כדי להשיג יותר מטופלים?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 27.11.2007 08:51
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    ראשית, אני שמחה לקרוא שאת ממוקדת בקהלי היעד שלך.יחד עם זאת כל קבוצה מאלו שציינת בהודעה מצריכה פעילות ופנייה שונה.
    למשל- פנייה לנשים הרות מצריכה התמקדות בתועלות המיוחדות (וחוסר הנזקים) של הטיפול.
    עיסוי לתינוקות מצריך התמקדות בתועלות של העיסוי לתינוק, ביתרונות ומה אפשר להשיג מכך.
    כתוצאה מזה, גם העלון (כפי שציינת שעשית) צריך להיות שונה לכל קבוצה וחלוקתו צריכה להיות במוקדים שונים.
    אם את פונה לילדים-אז לחלק בגני ילדים, להציא את עצמך לגננת כשילוב במערכת השעות של הגן, לפנות למתנסים וכודמה.
    אם לנשים הרות- לחלק במרכזי הורות (כמו דיאדה למשל),החנויות שמוכרות מוצרים לנשים הרות (רשתות של חנויות בגדים דוגמת רמי לי).
    בקיצקור- תנסי להפריד את קהלי היעד שלך חקבוצות נפרדות ולהתייחס לכל אחת "כישות" נפרדת.


    אילן שריקי 25.11.2007 12:18
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    שלום גלי,
    על פי מה שאת מתארת בשאלתך, הבעייה המרכזית היא כנראה שיווק העסק. שיווק אומר= חשיפת העסק למקסימום לקוחות פוטנציאלים.
    ולפיכך התשובה היא,חשיפת העסק לכל המקומות בהן נשים הרות/נשים אחרי לידה מבלות בהן.
    לדוגמא: שיתופי פעולה עם חנויות לציוד תינוקות- יכול להיות לדוגמא הרצאות או סדנאות במקום כמו דיאדה,הנחות ללקוחות הרוכשים בחניות אלו וכו'
    אופציה נוספת וחשובה מאוד היא קידום דרך האינטרנט- החל מהקמת אתר אינטרנט , פרסום באתרי מידע לתינוקות ,נשים הרות,פרסום בגוגל וכו'.
    אני מניח שבמידה ותבצעי את הפעיליות הללו בצורה עקבית ושוטפת תזכי לחשיפה רבה יותר ויותר לקוחות
    בהצלחה
    אילן שריקי
    www.art-sell.co.il


    אורלי רדליך 01.12.2007 21:29
    יעוץ פיננסי והכשרה מקצועי
    ענה על 85 שאלות
    שלום לך גלי,
    אני ממליצה לך לעצור ולשאול את עצמך שתי שאלות:
    1. מהו באמת החלום העסקי שלך(איפה אני רוצה להיות בעוד שנה)?
    2. האם החלום באמת מלהיב אותך?
    אם התשובה לשאלה הראשונה ברורה לך והחלום באמת מלהיב אותך יש מקום לבדוק בצורה מסודרת את דרכי השיווק הנכונות לקידום העסק שלך ולבנות תוכנית שיווק מסודרת.
    אני ממליצה לך גם לבדוק האם הזהות העסקית שלך מגובשת ונכונה לך והאם החומר השיווקי שלך משדר את הזהות העסקית שלך.
    בהצלחה
    אלונה

    אביבה לנדאו-ארצי 25.11.2007 21:26
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    גלי ערב טוב,
    אחת השיטות בסוג של שירות כמו שלך זה להעניק
    סדנאות ו/או הרצאות בחוגים הרלוונטיים של הורים לעתיד והורים בהווה. במקרים רבים את יכולה לעשות זאת במחיר סמלי או אף חינם כי זוהי אחת הצורות השיווקיות הרלוונטיות.

    בנוסף, את יכולה ליצור קשר עם מרכזים קהילתיים כגון מתנ"ס מקומי, בתי מלון בהם יש ספא (רובם כאלה) ליצור שיתופי פעולה עם טיפת חלב, מחלקת נשים במרפאות מקומיות ואזוריות וכדומה.
    את לא ציינת מהו מיקומך. יתכן והמיקום טעון שיפור.
    את יכולה לפרסם דרך האינטרנט וכדומה.
    בהצלחה,
    אביבה


    עדי פלאוט 29.11.2007 05:42
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    גלי שלום,
    אני זקוק ליותר נתונים על מנת לענות לשאלה כזאת. יש משהו שאת עושה לא נכון. זה וודאי. צריך לאתר מהו בדיוק. בדרך כלל זה משהו שנמצא ממש "ליד הרגל" אבל משום מה לא רואים אותו. אנו קוראים לדבר כזה "הלמה האמיתי".
    אם תרצי כתבי לי ונסדר פגשיה עם אחד היועצים אצלינו על מנת לנסות לאתר את הלה האמיתי.
    בהצלחה בכל מקרה
    עדי
    www.expertinfo.co.il