צור קשר

 

 
רוצה שהמודעה שלך תופיע כאן?
קבל 100 קליקים ראשנים (לחיצות) על המודעה שלך,
והמודעה תאושרת מיד לאחר אישור מנהל.
פרסום העסק שלך.
סטטיסטיקת המודעה: 109 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים


    שמואל
    2007-02-18 05:26:16
    בבעלותי ישנו עסק של הסעות.
    איזה טיפים יעזרו לי לשמור על לקוחות חדשים?...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    שמואל שלום, שמירה על לקוחות היא אחד מהטריקים הכי חשובים בעסקים. לפעמים עסק מתאמץ להיא לקוחות חדשים אבל נכשל בשמירה עליהם. הטיפ הטוב ביותר והפשוט ביותר הוא שמירה על אהדה ותקשורת. צריך לשמור על קשר רצוף (פעם במספר ימים) עם הלקוח. לוודא שהוא מרוצה והכל בסדר ולפעמים אפילו סתם לשאול מה שלומו. אם הצלחת לשמור על תקשורת ועל רמת אהדה גבוהה, כמות הלקוחות החדשים שיעזבו יקטן. בהצלחה, עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    ניסן
    2007-02-17 04:24:44
    שלום רב
    אני סטודנט שנה שנייה לומד ראיית חשבון ובמקביל בעל עסק של קו חלוקה ובנוסף תיק השקעות קטן
    השאלה שלי נוגעת לשלטי חוצות אני רוצה לדעת אם השלטים מפרטיים ואם כן האם יש הגבלה בדבר או שמא הם מגופים ציבוריים אשר כוללים מכרזים ויש צורך ב...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    ניסן, לשלטי החוצות אין כללים קבועים. יש כאילו שהם בבעלות פרטית, יש כאילו שנמצאים במיקומים השיכים לעיריות או לרשויות אחרות ויש כאלו שפשוט לא חוקיים. בכל מקרה אם שהשלט חוקי צריך יהייה לשלם לרשות המקומית סוג של מס עבורו. לכן על מנת למצוא את קצה החוט אצלך באיזור הייתי פשוט פונה לרשות המקומית ומקבל ממנה את המידע הראשוני. על פי מידע זה ניתן יהיה להתקדם עם המחקר. עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    בקי
    2007-02-16 12:44:04
    אני ובן זוגי רוצים לפתוח מכבסה באזור שיש בו לא מעט מכבסות עובדות. האם תוכל ליעץ לנו מה יכול לקדם את העסק שלנו מלבד מחיר אטרקטיבי?!...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    בקי שלום, אין לי נסיון בתחום שלכם, אבל באופן כללי אתם צריכים להגדיר את קהל היעד, אח"כ לגבש את המסר הפרסומי שלכם, להכין לוגו לעסק + סיסמא שתלווה אתכם בכל האלמנטים הפרסומיים, להגדיר תקציב פרסום ראשוני (דיוור ישיר, קד"מ, מודעה במקומון ועוד). חשוב להדגיש שעליכם לבטא את היתרון היחסי של העסק דרך המסר הפרסומי. למשל, אם החלטתם שהשירות שלכם הכי מהיר בעיר, עליכם לבטא זאת בסיסמא ובמסרים הפרסומיים לכל אורך הדרך. בהצלחה. אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    סילבן
    2007-02-15 18:50:53
    שלום רב,
    הקמתי עסק לניקיון לפני מס' חודשים.וכרגע אני בפרשת דרכים האם לשדרג את את מצבי מ"עוסק פטור" ל"מורשה".(אני עדיין שכיר)
    כיצד לתמחר שעת עבודה בניקיון כמעסיק כדי שאהיה כדאי לחברות השונות...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    סיבן שלום. לגבי עוסק פטור או מורשה העניין פשוט. יש מחזור שנתי שמעליו חובה להיות עוסק מורשה. אני לא יודע את הסכום העדכני במדוייק אבל מדובר על בסביבות 50 עד 70 אלף שח בשנה.(צריך לברר מול מעמ או מול רואה חשבון) אם אתה מעל סכום זה - הפוך לעוסק מורשה. אם לא - אז השאר פטור. לגבי השכיר - אם אתה מקבל משכורת בנוסף לעבודתך בעוסק מורשה או פטור צריך לבדוק אם עליך לבצע תאום מס. (גם זה עדיף מול רואה חשבון). את התמחור בצע לפי המקובל בשוק (בדוק מה מחיר השעה של קולגולת (עמיתים למקצוע) או מתחרים והתאם בהתאם. נסה להיות טיפה יותר יקר ואל תוותר בקלות אם לוחצים אותך כלפי מטה. בהצלחה, עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    שוקי
    2007-02-14 13:08:58
    האם תחום ההסעות קרי מוניות ואוטובוס זעיר כדאי או שהתחום רווי ?
    ...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    שוקי, לא בדקתי אף פעם תחום זה. אני מאמין שהתשובה גם משתנה ממקום למקום בארץ. בכל מקרה... נקרא לי שהתחום לא רווי, במיוחד אם תצליח לתת שרות יחודי כל שהוא. בכדי לדעת אם השוק רווי או לא באיזור המיועד צריך לשאול את הנוסעים אם יש להם מספיק פתרונות. אם תשאל מספיק אנשים תידע 1. אם השוק רווי או שיש בו מקום. 2. מה בדיוק חסר לאנשים. אז קדימה לעבודה. בהצלחה. עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    ערן
    2007-02-13 20:36:00
    ערב טוב שמי ערן ורציתי לשאול שאלה את מר שאול מידן.
    לפני כשנה הכמתי עסק של עיצוב חופות ואירועים עד כו היו לי יותר מ15 אירועים שזה חלש מאוד רציתי לדעת איך למשוך יותר לקוחות אין מי שידריך אותי אני עושה הכל לבד אנה עזור לי יש לי את כל הידע בתחום ו...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    ערן שלום, אני מברך אותך על ההחלטה האמיצה להקים עסק ואני בטוח שתצליח. כדי להצליח אתה צריך לחשוב אסטרטגית שיווקית ולבדוק מהו הערך המוסף שלך. כלומר, מה אתה יכול להציע ללקוחות שלך שהמתחרים לא יכולים. במה אתה יותר טוב מהם? לאחר מכן תצטרך לבצע פעולות פרסומיות שמדגישות את הבידול התחרותי שלך תוך הגדרת יעדים לטווח הקצר ולטווח הארוך. במידה ואינך מתאים לשיווק ומכירות רצוי שתגייס לידך עובד שמתאים לכך. בהצלחה. אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    ערן
    2007-02-13 19:55:23
    שלום הקמתי לפני שנה עסק של יצוב חופות ואירועים ובל אין מי שידריך אותי ויעזור לי למשוך לקוחות חדשים אני מבולבל ומחפס דרך להצליח כי כישרון יש לי וידע נרחב בתחום אנה עזור לי ...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    ערן שלום. קודם כל כל הכבוד על הרעיון העסקי היפה. הוא באמת מדליק. בעסק כמו שלך צריך לתקוף מכיוונים שונים. אחד מכיוון של הלקוחות הפרטיים והשני המכיוון של גופים שיכולים להביא לך עבודה( גני ואולמות אירועים, מפיקי חתונות, סלוני כלה, די ג'י וכו). לגבי הלקוחות הפרטיים אתה צריך להודיע לכל מי שאתה מכיר שאתה עושה עבודה כזאת. אתה צריך לוודא שכולם יודעים וזוכרים זאת. כמו כן ברר מי עומד להתחתן והצע להם את השירות. לגבי הגופים. עליך לשלוח מכתבים לכל גני האירועים והאולמות באזורך (ואפילו בכל הארץ) וגם למפיקי הארועים ובו תסביר מה אתה עושה (אם אפשר גם תן תמונות ודוגמאות). לאחר מכן יש להתקשר אליהם, אחד אחד, למצוא מי איש הקשר ולהסביר בטלפון או אפילו בפגישה מה אתה עושה. זאת עבודת שיווק קשה אבל לא לוותר עד שיהיו תוצאות. אם יהיו לך עוד שאלות אתה מוזמן לתקשר איתי במייל. בהצלחה, עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    סיגל
    2007-02-11 19:41:29
    יש לנו עסק חדש בתחום הביגוד לילדים. אנו נמצאים ביישוב המונה כ- 1000 משפחות מכל הגוונים. המתחם המסחרי בנוי מתחת לבניין ולא נגיש כ"כ לעין. כל העסקים במתחם פשוט מיואשים והמתחם נפתח לפני כ-8 חודשים. העסקים שלא פתחו לא מוצאים שוכר. יש לנו כאן פיצריה, בגד...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    סיגל שלום. הדבר הראשון שצריך לעשות זה לגלות למה אנשים לא באים. לעשות סקר. קחי דף ועט ובדקי עם לפחות 30 אנשים מהישוב שאת לא מכירה למה לא מגיעים אליכם. היכן כן קונים? למה? לאחר שיהיו תשובות לשאלות אילו יהיה יותר קל לתקוף את הבעייה. בכל מקרה מכיוון שהבעיה היא של עסקים רבים כנראה שווה להתארגן יחד ולפנות במשותף לציבור בישוב. צריך לעשות זאת על ידי פרסום משותף ופעולת קידום. אני לא מדבר רק על פליירים ומודעות. אני מתכוון לארגן את בעלי העסקים והעובדים לצאת ולעשות משהו לא סטנדרטי כמו ללכת מבית אל בית ולהזמין את הציבור לאירוע במתחם שלכם, או לעשות תהלוכה שמחה ולהזמין את הציבור להשתתף או כל פעולה מעוררת אחרת שתגרום לציבור להכיר אתכם ולגרותו להגיע אליכם. אשמח לדעת מה עלה בסקר. עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    חפוטה ציפורה
    2007-02-11 12:22:00
    יש לי עסק בניקיון כבר שנה והייתי מאוד רוצה לקבל מכם רעיונות להגדלת רווחים ולקוחות....
    תשובה אישית ממנהל האתר
    שלום ציפורה. חסרים לי קצת פרטים על מנת לענות לשאלה זאת. למשל באיזה תחום הניקון (משרדים, בתים פרטיים, אחר)? האם את עובדת לבד או שיש לך שותפים או עובדים? איך את מפרסמת ומקדמת את עסקך (פרסום, פל"א(פה לאוזן),פלייריים, מודעות? בכל מקרה אם הייתי צריך לענות לשאלה, בהנחה שמדובר על בתים פרטיים ואת עובדת לבד, הייתי בודק כמה קידום את מבצעת לעסק. אם אין מספיק עבודה (ובהנחה שאת בסביבה בה יש מספיק עבודה) כנראה שאין מספיק קידום ופרסום לך ולעיסקך. אם תוכלי לתת לי עוד קצת פרטים אוכל להרחיב בתשובתי. את יכולה לשלוח לי את הפרטים למייל שלי ותעני בהקדם. עדי אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    אודי
    2007-02-09 23:38:56
    שלום רב,
    אני מטפל ברפואה משלימה מזה 10 שנים , בעיסוי,רפלקסולוגיה ושיטות נוספות.
    לאחרונה עלה במוחי רעיון,אני גר במקום שבו יש לפחות 10 מספרות ומכוני קוסמטיקה ברדיוס מאד מצומצם ואני מעוניין לעשות איתם סוג של שיתוף פעולה.
    הם יוכלו ...
    תשובה אישית ממנהל האתר
    אודי שלום, אני מאוד מאמין בשיתופי פעולה. אני חושב שזה רעיון שיווקי שיכול להיות סינרגטי ולהצליח בתנאי שעושים את זה נכון ושומרים על ערכי המותג שלך. אני ממליץ לך, בשלב הראשון, לבחור 2- 3 עסקים לשת"פ ולבדוק איך זה הולך איתם ואז להסיק מסקנות ולהמשיך הלאה. כך תוכל לבדוק את היענות הצרכנים למבצעים שלך. אתה יכול לפנות אליהם בשיחת טלפון ראשונית ולקבוע פגישה פנים אל פנים. תן להם בפגישה את כרטיס הביקור וכן עלון פרסומי שלך. תנסה לסגור את פרטי השת"פ כבר בפגישה הראשונה. מומלץ לדבר עם בעל העסק ולא עם העובד שלו. לגבי יח"צ. אני תמיד בעד פעולת יח"צ במקביל לפעולת הפרסום. אתה צריך רק להגדיר את המטרות המדויקות שלך והצפיות מהיחצ"ן. למשל, הכנסת השם שלך לעיתונות, הודעות על שת"פים שאתה סוגר, להכניס אותך לתוכניות טלויזיה כמומחה בתחום, לסדר לך טור אישי במגזין בריאות רלוונטי ועוד ועוד רעיונות שהיחצ"ן צריך לתת לך לאורך כל הדרך. בהצלחה. אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!


    « לדף קודם   (1...)   203  204  205  206  207      לדף הבא »