צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 163 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    רוני
    2009-01-09 15:55:53
    איך בונים תוכנית עיסיקת על איזה נתונים להיתבסס ?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    קלאודיה מוגיליאנסקי 27.01.2009 15:55
    מאמנת אישית ועסקית
    ענה על 11 שאלות
    שלום רוני:
    אתה לא מפרט כאן את תחום העסק, האם מדובר על עסק בכלל או על מוצר או שרות שאתה מעוניין לתת.
    תכנית עסקית כוללת בגדול את התכנים הבאים:
    1. תמצית מנהלים
    2. תיאור המוצר/שרות/עסק, איפה ממוקם, באילו שעות יפעל וכו' . אם מדובר על עסק קיים חשוב לצרף גם נתונים מן העבר (התוצאות הכספיות שלו בשנים/ חודשים האחרונים(מאזן + רווח והפסד ויחסים פיננסים)
    3. סקירה ענפית שתציג את הקיים היום,קהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק .
    4. אסטרטגיה עסקית הכוללת מדיניות תמחור, פריסה ארגונית, מדיניות פרסום ושיווק והחלטות אסטרטגיות שהעסק יפעל על פיהם.
    5. תחזית כלכלית לשנים הקרובות הכוללת רווח והפסד חזוי ותזרים מזומנים (הלוקחים בחשבון את ההלוואה וההחזרים עליה).
    כמו שאתה רואה, תכנית עסקית היא הבסיס לעסק מצליח, ולשם כך כדאי לך להפנות משאבים לתכנון כל אסטרטגיה אפשרית.
    אשמח לפנייתך
    קלאודיה מוגיליאנסקי
    מאמנת אישית ועסקית
    www.cmlifecoaching.com
    050-7297815

    משה בנימין 11.01.2009 08:10
    יעוץ ואימון עסקי ופרטי
    ענה על 142 שאלות
    רוני שלום רב,

    לתכנית עסקית יש מס' פרקים קלאסיים כגון:

    תקציר מנהלים הסוקר את מטרת התכנית,תיאור העסק/מוצר,בנוסף תיאור הצוות הניהולי, מתחרים בשוק,יעדים,לו"ז, תחזיות רווח וכו'

    במקרה של הצגת התוכנית למשקיע,יש כמובן לנקוב בסכום ההשקעה הנדרשת.

    בהצלחה רבה
    משה


    09.01.2009 18:34
    ענה על 25 שאלות
    בגדול, מי הלקוחות הפוטנציאליים.
    כמה אתה אמור למכור? למי? בכמה? ומתי.
    כמה אתה צריך להשקיע עד השלב שבו יהיה לך מוצר.

    עדי פלאוט 25.01.2009 23:04
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    רוני שלום,
    זה כמו לשאול איך בונים גשר. צריך כאן קצת יותר נתונים על מנת להנחות אותך. בגדול צריך לאסוף נתונים מהשטח (מחר שוק, מתחרים, מחירים, מודלים קיימים, איומים והזדמניות ועוד) ואז לכתוב מה המודל בו אתה רוצה ללכת, למה זה אמור לתת רווח, מתי, כמה צריך להשקיע, מי מסכן אותך ומי יכול לעזור לך. תוכנית שיווקית. תוכנית פיננסית (כיצד תומכים בהקמת הפעולה ומה המענה לבעיות עם עולות).
    יש עוד הרבה אבל זה בגדול הכיוון.
    בהצלחה,
    עדי
    www.expertinfo.co.il