צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 163 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    ענבר צלצר
    2007-08-26 13:32:12
    אני מפיקה בחברת הפקות הממוקמת בצפון הארץ. החברה הפיקה אירועים מיוחדים, גדולים וברמות הגבוהות ביותר, אך מאחר והחברה לא גדולה, ממוקמת בצפון, ואין לה קהל יעד ספציפי, קשה לי מאוד למצוא את הדרך להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים. לאילו נטיבים היית מציע לי לפנות?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 28.08.2007 09:00
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    ענבר היי,
    בשאלה שלך למעשה נתת את התשובה. (..."אין לה קהל ספציפי")
    הדבר הבסיסי לעסק כדי להתפתח הוא מיקוד!!! את חייבת להגדיר מיהו קהל היעד שלך כאשר את יכולה למצוא מספר פלחי שוק אפשריים (חתונות, ארועים עיסקיים, בר מצווה)אך לקבוע לאיזה מכל פלחי השוק שלהם מתאים השירות שלך את רוצה/יכולה להגיע. ההחלטה הזו חשובה כיוון שלכל פלח שוק כזה יש להתאים תכנית שיווקית מתאימה שכן הפנייה ללקוחות עיסקיים למשל, שונה לחלוטין מפניה לחתן/כלה.
    בקיצור- עצתי הראשונה אליך היא לקחת דף ועט (טוב, גם במחשב זה בסדר) ופשוט לרשום לפנייך מי הם כל "הקהלים", הקבוצות שהחברה שלך יכולה להתאים. לאחר מכן, תחליטי האם את רוצה להגיע לכולם (כאשר כמובן יש לקחת שיקולים כלכליים, יכולות העסק וכו')או לבחור רק 2 מתוך הקבוצות שרשמת.
    באופן הזה יהיה לך מיקוד ואז תוכלי לבדוק האם באמת מיצית את אותו פלח שוק ולהחליט אם וכיצד לעבור לפלח השוק הנוסף.
    צר לי עם לא קיבלת כרגי הצעות קונקרטיות למציאת לקוחות פוטנציאלים אבל מקווה שתיישמי את מה שייעצתי לך שכן כאמור, זה השלב הראשון והקריטי.
    בהצלחה
    שפי

    רות מגד 06.10.2007 21:59
    תקשורת ויחסי ציבור
    ענה על 59 שאלות

    רות מגד תקשורת ויחסי ציבור משיבה:

    סליחה על האיחור בתשובתי.
    נראה לי שדיוור ישיר במיילים יהיה יעיל ביותר, אם יופנה לחברות ופרטיים.
    חלוקת כרטיסי ביקור,
    דיוור ישיר על ידי גלויות
    דיוור באמצעות גימיק שיווקי - ועל כך יש להתיעץ עם איש שיוור ויח"צ

    אביבה לנדאו-ארצי 27.08.2007 05:26
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    בוקר טוב ענבר,

    תנסי להגדיר במדוייק, מה מייחד את האירועים המיוחדים שהפקתם לאחרונה. זה נכון שהצפון זה לא המרכז. יחד עם זאת, תנסו לאפיין ולהדיר את קהלי היעד שהענקתם להם את השירות הייחודי.

    בהתאם לכך, נסו לראות כיצד ניתן לפתח עפ"י נושאים, כגון חגים, אירועים משפחתיים, אירועים לחברות וכדומה.
    בנוסף, תנסי לעקוב אחר מה שקורה במרכז. נכון שהמרכז מוצף במארגני אירועים. יחד עם זאת, חשוב שתעקבי אחר פורומים שונים, כגון פורום נשות עסקים, למשל בחיפה, ימי עיון של אנשי עסקים, איגודים מגוונים, כגון חברי לשכת רואי חשבון, עורכי דין וכדומה.

    במידה ותרצי, את מוזמנת להתקשר אליי ואולי אוכל לתת לכם עוד רעיונות בהתאם לשאלותיי ולתשבותייכם.

    שבוע נפלאף,
    אביבה
    0033 244 050



    אלי כהן 26.08.2007 13:50
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    ענבר שלום,
    בגלל מגבלות המיקום שלכם אני מציע לך לפנות באמצעות האינטרנט: פרסום באינדקסים שונים כמו דפי זהב, IB2B, הומביז, אולביז, אינפורמי וכו'.
    כמו כן שיווק אתר האינטרנט של החברה שלכם דרך מנועי חיפוש ובאנרים באתרים אחרים.
    רצוי גם לפעול במישור של יחסי ציבור במדיות שפונות לקהל היעד שלכם. יש משרדי יח"צ שמתמחים בכך.

    בהצלחה.