צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 163 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    מירב
    2007-09-18 11:58:03
    קודם כל שלומות.
    אנחנו עסק ליבוא והפצה של ביגוד רכיבה מקצועי לאופניים. השוק הוא קשה ורווי עד מאוד. השיווק כרגע הוא במספר חנויות עצמאיות ובקומונות האופניים בתפוז. זה לא מספיק ואנחנו מחפשים רעיון למבצע החדרה וידוע שיתן אפקט חזק ומחלחל למותג .
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 18.09.2007 18:57
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    שלומות גם לך מירב,
    אולי זה לא נראה כך כרגע, אבל במובן מסויים קל לך (הכל יחסי...) ל מ ה??? את ודאי שואלת.....
    כיוון שקהל היעד שלך הוא מאוד מוגדר וברור: רוכבי אופניים!!! (למרות שגם פה מייד עולה השאלה האם גם ביגוד לילדים???והאם גם רוכבי אופניים בכאילו, כלומר ספיניניג???).אני מניחה שעשיתם שיעורי ביית מקיפים לגבי איך אפשר להגיע לאותו קהל מוגדר. כמה רוכבי אופניים "רשומים" יש, האם יש "איגוד" של רוכבי אופניים מקיצועיים? האם יש עיתונות מיקצועית בתחום? תערוכות? כנסים? מה לגבי חוגים מאורגנים (אני קיבלתי חוברת מקומית המציעה מיגוון של חוגים ובין השאר גם רכיבה על אופניים, מה לגבי שיתופי פעולה עם חנויות אופניים? מה לגבי מקומות בהם יש הרבה רוכבי אופניים (פארקים)?
    מקווה שהתשובה עזרה לך ולו במעט שהרי את מודעת למיגבלות הפלטפורמה הזו....
    אשמח ביותר עם תיצרי עימי קשר (מקווה שתראי פנייה זו אלייך לא כמכירתית יותר מדי אלא אני פשוט אוהבת לעבוד עם מוצרים שקהל היעד הוא מוגדר ואז אפשר לעשות חשיבה כדי למצות את אותו קהל יעד).
    בכל מקרה, המון בהצלחה
    שפי



    אביבה לנדאו-ארצי 19.09.2007 17:03
    מנחה בבניית מותג
    ענה על 137 שאלות
    שנה טובה מירב,
    1 תנסו לאפיין מה מייחד את הבגדים שלכם לעומת
    של חברות/יבואנים אחרים.
    2 במידה וזה מתאים לכם, נסו למתג אותם לא כבגדי
    רכיבה על אופניים אלא כביגוד אופנתי - כחלק
    מביגוד רגיל ו/או כאמצעי לגיבוש תפיסת איכות
    חיים ובריואת של תרבות הפנאי.
    שיהיה בהצלחה,
    אביבה
    0033 244 050
    3


    עדי פלאוט 24.09.2007 06:17
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    מירב בקר טוב,
    מבצע כזה לא יכול להיות מתוכנן או רשום במסגרת תשובה קצרה במייל. צריך להיערך נכון ולהכין תוכנית שתשנה את התמונה. זה לא זבנג וגמרנו.
    צריך לבחון את דרכי הפעולה האפשריות וראות איך מוצרים אותן לפועל.
    אם את רוצה את מוזמנת לתקשר איתי על הנושא.
    עדי